Llistat de candidats presentats admesos i exclosos.

[ 29/03/2021 ]

Una vegada realitzada la revisió de sol·licituds, us informem delllistat de candidats que s'han presentat i que compleixen els requisits establits en la convocatòria de la VI Edició Concurs “START UPV CAMPUS D’ALCOI” en la UPV per a l'any 2021.

Recordar-vos que els admesos ja sou participants de la convocatòria i que per a poder optar als premis quedeu convocats a una entrevista personal i presentació del projecte davant el Comitè de Selecció. Les presentacions es realitzaran seguint el format “Elevator Pitch”, amb una duració màxima de 3 minuts via online que se celebrarà el DIJOUS DIA 15 D'ABRIL A LES 10h en TEAMS.

Rànquing 'El Mundo' Rànquing 'El Mundo'
La UPV entre les 3 millors universitats d'Espanya en 13 graus.
‘Susan’, un joc dirigit a xiquets amb TDAH ‘Susan’, un joc dirigit a xiquets amb TDAH
Ha sigut dissenyat per estudiants del Campus d'Alcoi de la UPV.
Turisme, I+D+i i Fira de Cocentaina Turisme, I+D+i i Fira de Cocentaina
El Campus d’Alcoi de la UPV i l’Ajuntament de Cocentaina amplien els seus acords en turisme, innovació i Fira Tots Sants.
Visita de la Delegació d'Alumnes UPV Visita de la Delegació d'Alumnes UPV
La Delegació d’Alumnes de la UPV, encapçalada per Víctor Pittaluga, ha visitat el Campus d’Alcoi.
Reunió a Bocairent Reunió a Bocairent
El Campus d’Alcoi de la UPV i l’Ajuntament de Bocairent estudien noves formes de col·laboració.
VI  Concurs START UPV Campus d’Alcoi VI Concurs START UPV Campus d’Alcoi
Alberto Madrero i Pablo Palomares, guanyadors del concurs amb la seua idea ‘Mybeeway’.
2021 THE University Impact Rankings 2021 THE University Impact Rankings
Times Higher Education assenyala la UPV com a universitat amb major impacte social i econòmic d'Espanya.