Servei d'Esports i Biblioteca

Els serveis d'Esports i Biblioteca del Campus d'Alcoi es reprenen, però amb algunes restriccions.

[ 01/03/2021 ]

SERVEI D'ESPORTS

A partir del dilluns 1 de març, es reprèn només l'activitat esportiva següent:

• Reserva d'instal·lacions esportives: Pistes de PÀDEL en l'horari habitual (de dilluns a divendres de 9 a 21 h). NO es podran utilitzar dutxes ni vestuaris.
  • CURSA DE LA DONA UPV: es realitzarà de forma virtual perquè córregues en el moment que millor et vinga. Hi haurà una classificació específica per campus.

Et recordem que tens a la teua disposició el programa esportiu online. També pots completar la teua formació acadèmica amb el programa de formació esportiva online.

SERVEI de Biblioteca

La biblioteca del campus reobrirà per a l'estudi des del dilluns 1 de març, amb horari de 8-21 hores, de dilluns a divendres. L'accés es tancarà a les 20.30 i el servei de préstec serà de 9 a 20 hores. Les cabines d'estudi continuaran tancades.

Estudi en sala:
  • Accés només per a la comunitat universitària UPV.
  • L'alumne només podrà ocupar el lloc assignat, que estarà numerat.
  • Es portarà posada en tot moment màscara i caldrà mantenir el distanciament, no havent de moure's l'usuari del seu lloc excepte per a eixir, anar a la condícia o al mostrador.

Per a ocupar un lloc:
      Passa amb el teu carnet UPV pel mostrador, on se't prestarà un lloc numerat.
      Amb gel i paper neta el teu lloc (cadira i taula) abans d'ocupar-lo.
      En finalitzar, passa per mostrador a "retornar" el lloc.

Préstec de llibres i portàtils:
  • Préstec: Exigeix reserva prèvia des de Polibuscador. Una vegada rebut el correu de confirmació, prendre cita prèvia ací des de PoliCita i acudir a la biblioteca. Tot el material prestat haurà passat la deguda quarentena.
  • Préstec de portàtils: a més de l'anterior abans de venir la primera vegada heu d'inscriure-us en aquest servei.
  • Devolució: Exigeix la cita prèvia des de PoliCita.

La Col·lecció de llibres queda precintada per a no trencar la quarentena dels llibres.

Rànquing 'El Mundo' Rànquing 'El Mundo'
La UPV entre les 3 millors universitats d'Espanya en 13 graus.
‘Susan’, un joc dirigit a xiquets amb TDAH ‘Susan’, un joc dirigit a xiquets amb TDAH
Ha sigut dissenyat per estudiants del Campus d'Alcoi de la UPV.
Turisme, I+D+i i Fira de Cocentaina Turisme, I+D+i i Fira de Cocentaina
El Campus d’Alcoi de la UPV i l’Ajuntament de Cocentaina amplien els seus acords en turisme, innovació i Fira Tots Sants.
Visita de la Delegació d'Alumnes UPV Visita de la Delegació d'Alumnes UPV
La Delegació d’Alumnes de la UPV, encapçalada per Víctor Pittaluga, ha visitat el Campus d’Alcoi.
Reunió a Bocairent Reunió a Bocairent
El Campus d’Alcoi de la UPV i l’Ajuntament de Bocairent estudien noves formes de col·laboració.
VI  Concurs START UPV Campus d’Alcoi VI Concurs START UPV Campus d’Alcoi
Alberto Madrero i Pablo Palomares, guanyadors del concurs amb la seua idea ‘Mybeeway’.
2021 THE University Impact Rankings 2021 THE University Impact Rankings
Times Higher Education assenyala la UPV com a universitat amb major impacte social i econòmic d'Espanya.