Welcome international Students

23 alumnes d'altres universitats estudien a Alcoi un semestre o curs complet.

[ 19/02/2021 ]

L'Oficina d'Internacional del Campus d'Alcoi de la UPV manté la seua activitat malgrat les restriccions com a conseqüència de la Covid-19 a tot el món.

23 alumnes d'altres universitats estudien a Alcoi un semestre o curs complet durant el 2020/2021. Estudiaren graus o màsters universitaris. Han arribat a Alcoi des de països com Alemanya, França, Romania, Bielorússia, Itàlia, República Txeca o Turquia. Alguns estudiants procedeixen d'altres universitats espanyoles.

Estudiants del Campus d'Alcoi de la UPV també tindran l'oportunitat de cursar part de les seues titulacions en altres universitats. Concretament són 39 estudiants els que faran estades a l'estranger en països com Àustria, Bèlgica, República Txeca, Alemanya, França, Hongria, Itàlia, Països Baixos, Polònia, Finlàndia i Suècia. D'aquests, 9 estudiaran una de les dobles titulacions que el Campus d'Alcoi ha signat amb universitats d'altres països.

Rànquing 'El Mundo' Rànquing 'El Mundo'
La UPV entre les 3 millors universitats d'Espanya en 13 graus.
‘Susan’, un joc dirigit a xiquets amb TDAH ‘Susan’, un joc dirigit a xiquets amb TDAH
Ha sigut dissenyat per estudiants del Campus d'Alcoi de la UPV.
Turisme, I+D+i i Fira de Cocentaina Turisme, I+D+i i Fira de Cocentaina
El Campus d’Alcoi de la UPV i l’Ajuntament de Cocentaina amplien els seus acords en turisme, innovació i Fira Tots Sants.
Visita de la Delegació d'Alumnes UPV Visita de la Delegació d'Alumnes UPV
La Delegació d’Alumnes de la UPV, encapçalada per Víctor Pittaluga, ha visitat el Campus d’Alcoi.
Reunió a Bocairent Reunió a Bocairent
El Campus d’Alcoi de la UPV i l’Ajuntament de Bocairent estudien noves formes de col·laboració.
VI  Concurs START UPV Campus d’Alcoi VI Concurs START UPV Campus d’Alcoi
Alberto Madrero i Pablo Palomares, guanyadors del concurs amb la seua idea ‘Mybeeway’.
2021 THE University Impact Rankings 2021 THE University Impact Rankings
Times Higher Education assenyala la UPV com a universitat amb major impacte social i econòmic d'Espanya.