Notícies de la web

Solidaritat

Data d'inici

Data final

Paraules del títol o entradeta

Resultat de la recerca (33 Entrades encontrades)
  • Dispensa d'assistència presencial

Tots els estudiants de màster amb dificultats per a acudir presencialment a les activitats formatives del curs 2020-21, podran sol·licitar-la en matricular-se.
    Altres [ 04/06/2020 ]

• 10 dies de dol oficial

La UPV s'adhereix a la declaració governamental, que s'estendrà fins al 6 de juny, i guardarà avui dimecres, a les 12h, un minut de silenci per les víctimes de la pandèmia.
    Solidaritat [ 03/06/2020 ]

• Inici del curs 2020-21

La Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital i els rectors acorden les dates i un model híbrid d'ensenyament.
    Altres [ 03/06/2020 ]

• Horaris, reunions, viatges...

Consulta la nova resolució del Rectorat per a la incorporació progressiva del personal de la Universitat Politècnica de València.
    Altres [ 02/06/2020 ]

• Com garantir les recomanacions sanitàries de distància?

La UPV posa en marxa un mapa de densitat en temps real per a evitar aglomeracions als seus tres campus.

• VIII Concurs 'Mostra la Ciència en Vídeo'

Els premiats es donaran a conèixer el dijous 4 de juny a les 17 h de forma virtual.

• Per si falla PoliformaT

La UPV habilita una funcionalitat en l'app d'Alumnat perquè els estudiants puguen lliurar exàmens.

• Nou Campusviu digital

Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu. Des de la mateixa publicació podràs saltar a xarxes socials o a altres enllaços d'interès.

• Sessions online JPO 2020

Informa't dels graus del Campus d'Alcoi de la UPV amb els enregistraments de les sessions online.
    Altres [ 29/05/2020 ]

• La UPV en els rànquings

Coneix la seua valoració nacional i internacional a través dels principals indicadors d'educació superior.
    Altres [ 26/05/2020 ]

<< < PAG 1/4 > >>