campus d'Alcoi

Premis CIRIEC als millors estudis en Economia Social

Ha sigut premiada l'alumna del Grau en ADE del Campus d'Alcoi de la UPV, Jessandra de la Rosada Gavilánez Guamán.

[ 28/11/2022 ]

CIRIEC-España ha donat a conèixer els treballs premiats en la quarta convocatòria dels ‘Premis CIRIEC als millors estudis en Economia Social’ i entre els guardonats es troba una alumna del Campus d'Alcoi de la UPV.

Es tracta de Jessandra del Rocío Gavilánez Guamán, guardonada amb un segon premi pel seu estudi sobre "Comunicación de ODS en cooperativas y mutuas: Un enfoque internacional". Un treball emmarcat en la secció de treballs final de grau.

Pel que respecta a les docents tutores, són Helena María Bollas Araya i Mila Bravo Sellés.

Els ‘Premis CIRIEC als millors estudis en Economia Social’ compten amb el patrocini de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball de la Generalitat Valenciana, i amb la col·laboració de l'Institut Universitari d'Investigació en Economia Social, Cooperativisme i Emprenedoria (IUDESCOOP) de la UV.

L'acte de lliurament de premis va comptar amb la presència de la directora general d'Emprenedoria i Cooperativisme de la Generalitat Valenciana, Teresa García Muñoz, qui va ressaltar el paper d'aquests premis per a estimular i reconèixer el treball dels joves investigadors en el sector de les cooperatives, empreses socials, tercer sector i ONG de la Comunitat Valenciana.

Aquesta és una convocatòria dirigida als graduats i doctors que han aprovat el seu treball de fi de grau (TFG), treball de fi de màster (TFM) o tesi doctoral (TD) en qualsevol de les universitats de la Comunitat Valenciana entre els cursos 2017-2018 i 2021-2022.

Més informació:

Comparteix aquesta notícia o connecta amb el campus d'Alcoi de la UPV en mitjans socials

Parc Científic de les Comarques Centrals Parc Científic de les Comarques Centrals
El Campus d'Alcoi de la UPV el posarà en marxa aquest mateix curs.
Programa POLISABIO Programa POLISABIO
Concedits 3 projectes als investigadors Ángel Juan, Elena Pérez i Lucía Capablanca.
IA aplicada al cicle de vida de màquines industrials IA aplicada al cicle de vida de màquines industrials
Investigadors del CIGIP s'integren en el consorci AIDEAS.
Maleta de la Innovació 4.0 Maleta de la Innovació 4.0
Presentada al estudiants de l'IES Serra Mariola de Muro.
Universitat Sènior Campus d'Alcoi Universitat Sènior Campus d'Alcoi
Consulta la informació dels cursos de la Universitat Sènior per al curs 2022/2023.
Jornades portes obertes UPV 2023 Jornades portes obertes UPV 2023
Oberta la inscripció dels centres.
X ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora Emprenedors X ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora Emprenedors
Presenta la teua idea fins el 17 de febrer de 2023.