campus d'Alcoi

Visita de la consellera, Josefina Bueno

La titular d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital ha visitat el Campus d'Alcoi de la UPV on ha conegut de primera mà les seues instal·lacions.

[ 24/11/2022 ]

La titular d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, Josefina Bueno, ha visitat el Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) on ha conegut de primera mà les seues instal·lacions.

A més, ha presidit el Consell Consultiu del campus, ha conegut alguns grups de Generació Espontània i l'ecosistema d'IDEAS UPV amb dues empreses i projectes com són ICZIA ENGINEERING i FiberPalm. Antonio Francés, alcalde d'Alcoi, també ha acompanyat a la consellera en la seua visita.

Pau Bernabeu, director del Campus d'Alcoi de la UPV, reconeix que és “un honor” la visita de Josefina Bueno i ha agraït la seua predisposició a futures col·laboracions. Des del campus, han presentat a la consellera el projecte de noves titulacions com són el Grau en Enginyeria Tèxtil i el Màster Universitari en Enginyeria Industrial.

En el Consell Consultiu s'ha mostrat el futur projecte d'ampliació del campus. Bernabeu ha agraït a Josefina Bueno la implicació per part del govern autonòmic d’una primera inversió en el futur parc tecnològic de les comarques centrals. Al consell consultiu també ha assistit Salvador Coll, vicerector d'Innovació i Transferència de la UPV.

Comparteix aquesta notícia o connecta amb el campus d'Alcoi de la UPV en mitjans socials

Parc Científic de les Comarques Centrals Parc Científic de les Comarques Centrals
El Campus d'Alcoi de la UPV el posarà en marxa aquest mateix curs.
Programa POLISABIO Programa POLISABIO
Concedits 3 projectes als investigadors Ángel Juan, Elena Pérez i Lucía Capablanca.
IA aplicada al cicle de vida de màquines industrials IA aplicada al cicle de vida de màquines industrials
Investigadors del CIGIP s'integren en el consorci AIDEAS.
Maleta de la Innovació 4.0 Maleta de la Innovació 4.0
Presentada al estudiants de l'IES Serra Mariola de Muro.
Universitat Sènior Campus d'Alcoi Universitat Sènior Campus d'Alcoi
Consulta la informació dels cursos de la Universitat Sènior per al curs 2022/2023.
Jornades portes obertes UPV 2023 Jornades portes obertes UPV 2023
Oberta la inscripció dels centres.
X ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora Emprenedors X ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora Emprenedors
Presenta la teua idea fins el 17 de febrer de 2023.