campus d'Alcoi

Fira Tots Sants de Cocentaina

Del 29 d'octubre a l'1 de novembre, el Campus d'Alcoi de la UPV ha sigut present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.

[ 14/11/2022 ]

Del 29 d'octubre al 1 de novembre, el Campus d'Alcoi de la UPV ha estat present a la Fira Tots Sants de Cocentaina.

En la inauguració, el president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha estat presente al nostre stand junt a altres autoritats.

Les titulacions, Setmana Ciència i Generació Espontània han estat presents.

Comparteix aquesta notícia o connecta amb el campus d'Alcoi de la UPV en mitjans socials

Parc Científic de les Comarques Centrals Parc Científic de les Comarques Centrals
El Campus d'Alcoi de la UPV el posarà en marxa aquest mateix curs.
Programa POLISABIO Programa POLISABIO
Concedits 3 projectes als investigadors Ángel Juan, Elena Pérez i Lucía Capablanca.
IA aplicada al cicle de vida de màquines industrials IA aplicada al cicle de vida de màquines industrials
Investigadors del CIGIP s'integren en el consorci AIDEAS.
Maleta de la Innovació 4.0 Maleta de la Innovació 4.0
Presentada al estudiants de l'IES Serra Mariola de Muro.
Universitat Sènior Campus d'Alcoi Universitat Sènior Campus d'Alcoi
Consulta la informació dels cursos de la Universitat Sènior per al curs 2022/2023.
Jornades portes obertes UPV 2023 Jornades portes obertes UPV 2023
Oberta la inscripció dels centres.
X ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora Emprenedors X ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora Emprenedors
Presenta la teua idea fins el 17 de febrer de 2023.