campus d'Alcoi

Fira de Serveis

Èxit en la jornada celebrada en la Plaça Ferrándiz i Carbonell.

[ 16/09/2022 ]

Els estudiants del Campus d'Alcoi de la UPV ja coneixen de primera mà tots els serveis dels quals disposen. La Plaça Ferrándiz i Carbonell ha acollit aquesta fira on s'han repartit diferents regals i s'ha donat tota la informació necessària.

La UPV acompanya als seus estudiants en el procés d'adaptació al llarg de les diferents etapes d'estudis universitaris. A través del Pla Integral d'Acompanyament a l'Estudiant (PIAE+) s'organitzen les Jornades d'Acolliment i el Pla d'Acció Tutorial Universitari (PATU) amb la finalitat de facilitar l'orientació, integració i l'èxit de l'estudiant en el seu desenvolupament personal i de formació integral.

Comparteix aquesta notícia o connecta amb el campus d'Alcoi de la UPV en mitjans socials

25 grands empreses capten talent en la UPV 25 grands empreses capten talent en la UPV
La UPV promou la incorporació al mercat laboral de joves.
Premis CIRIEC als millors estudis en Economia Social Premis CIRIEC als millors estudis en Economia Social
L'alumna Jessandra de la Rosada Gavilánez Guamán, premiada.
Antonio Giménez, premi Investigació UPV Antonio Giménez, premi Investigació UPV
Per la seua investigació que promou una agricultura més sostenible amb un millor tractament del sòl.
Visita de la consellera, Josefina Bueno Visita de la consellera, Josefina Bueno
La titular d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital ha visitat el Campus d'Alcoi.
Neurocomunicación para mejorar la sensibilización Neurocomunicación para mejorar la sensibilización
Campanya de publicitat contra la violència de gènere aplicant la neurocomunicació.
Fira Tots Sants de Cocentaina Fira Tots Sants de Cocentaina
Les titulacions, Setmana Ciència i Generació Espontània han sigut presents.