campus d'Alcoi

Welcome Exchange students

49 estudiants de diferents països europeus i americans estudiaren a Alcoi durant el primer semestre o el curs complet.

[ 04/09/2022 ]

L'Oficina d'Internacional del Campus d'Alcoi de la UPV manté la seua activitat i incrementa les mobilitats després de superar les restriccions a conseqüència de la pandèmia.

49 alumnes d'altres universitats estudiaran a Alcoi un semestre o curs complet. Al febrer, estudiaran a Alcoi altres alumnes de mobilitat internacional.

Han arribat a Alcoi des de països com Alemanya, Àustria, Estònia, Finlàndia, Colòmbia, França, Hongria, Itàlia, Països Baixos Polònia i Ucraïna.

El Campus d'Alcoi els ha donat la benvinguda i a la foto tots els alumnes apareixen amb la bandera d'Ucraïna en suport a les tres estudiants d'Odessa que han arribat al campus.

Més informació:

Comparteix aquesta notícia o connecta amb el campus d'Alcoi de la UPV en mitjans socials

25 grands empreses capten talent en la UPV 25 grands empreses capten talent en la UPV
La UPV promou la incorporació al mercat laboral de joves.
Premis CIRIEC als millors estudis en Economia Social Premis CIRIEC als millors estudis en Economia Social
L'alumna Jessandra de la Rosada Gavilánez Guamán, premiada.
Antonio Giménez, premi Investigació UPV Antonio Giménez, premi Investigació UPV
Per la seua investigació que promou una agricultura més sostenible amb un millor tractament del sòl.
Visita de la consellera, Josefina Bueno Visita de la consellera, Josefina Bueno
La titular d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital ha visitat el Campus d'Alcoi.
Neurocomunicación para mejorar la sensibilización Neurocomunicación para mejorar la sensibilización
Campanya de publicitat contra la violència de gènere aplicant la neurocomunicació.
Fira Tots Sants de Cocentaina Fira Tots Sants de Cocentaina
Les titulacions, Setmana Ciència i Generació Espontània han sigut presents.