campus d'Alcoi

Jornada d'Acolliment

Més de 600 estudiants s'han matriculat en els graus i dobles graus impartits al Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 09/09/2022 ]

El Pavelló Esportiu ha donat la benvinguda als nous estudiants amb la Jornada d'Acolliment del curs 2022/2023. Més de 600 estudiants s'han donat cita els dies previs a cursar els 7 graus i 2 dobles graus que s'impartiran a partir del dilluns 12 de setembre al Campus d'Alcoi de la UPV. La principal novetat és la incorporació del Grau en Informàtica Industrial i Robòtica.

En l'acte central, presentat per José Mengual, representant de l'Àrea de Comunicació, han participat Samuel Gil i Ángela García, com a representants de la Delegació d'Estudiants del campus. A més, Antonio Francés, alcalde d'Alcoi, ha donat la benvinguda a la ciutat als nous estudiants i familiars. Pau Bernabeu, director del campus, ha explicat breument la història del campus i els seus serveis. Finalment, María Esther Gómez Martín, Vicerectora d'Estudiants i Emprenedoria de la UPV, ha tancat l'acte.

Posteriorment, els estudiants s'han dividit en grups i han conegut de primera mà les instal·lacions del campus i la titulació que han triat.

El Pla d'Acció Tutorial Universitari (PATU) és un servei que ofereix la UPV als estudiants de nou ingrés de grau per a integrar-los en un grup tutoritzat per alumnes-tutors i professors-tutors de la mateixa titulació per a ajudar i acompanyar a l'estudiant durant el seu primer curs acadèmic.

Quan un estudiant accedeix per primera vegada a la universitat s'enfronta a un dels majors reptes de la seua vida estudiantil. Per això, la UPV acompanya als seus estudiants en aquest procés d'adaptació amb les Jornades d'Acolliment i el Pla d'Acció Tutorial Universitari (PATU), dos projectes específics per als estudiants de primer curs inclosos en el Pla Integral d'Acompanyament a l'Estudiant (PIAE+), una iniciativa global per als estudiants de qualsevol curs de grau, màster i doctorat de la UPV.

A més, els grups de Generació Espontània del Campus també han mostrat als nous estudiants tot el seu potencial.

Comparteix aquesta notícia o connecta amb el campus d'Alcoi de la UPV en mitjans socials

25 grands empreses capten talent en la UPV 25 grands empreses capten talent en la UPV
La UPV promou la incorporació al mercat laboral de joves.
Premis CIRIEC als millors estudis en Economia Social Premis CIRIEC als millors estudis en Economia Social
L'alumna Jessandra de la Rosada Gavilánez Guamán, premiada.
Antonio Giménez, premi Investigació UPV Antonio Giménez, premi Investigació UPV
Per la seua investigació que promou una agricultura més sostenible amb un millor tractament del sòl.
Visita de la consellera, Josefina Bueno Visita de la consellera, Josefina Bueno
La titular d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital ha visitat el Campus d'Alcoi.
Neurocomunicación para mejorar la sensibilización Neurocomunicación para mejorar la sensibilización
Campanya de publicitat contra la violència de gènere aplicant la neurocomunicació.
Fira Tots Sants de Cocentaina Fira Tots Sants de Cocentaina
Les titulacions, Setmana Ciència i Generació Espontània han sigut presents.