Èxit en ‘Talent UPV Campus d’Alcoi’

Els nostres estudiants han tancat l'I Congrés de Ciutats Intel·ligents i Big Data d'Alcoi. Moltes gràcies a tots per assistir.

[ 22/10/2021 ]

Han participat:

• Oportunitats del comerç GLOCAL. Hem canviat’. Pau Orts.Gestió & Desenvolupament de negocis i expert en Transformació Digital.
  • Processament i anàlisi de dades massives en el món actual’. Ernesto Reig. Sènior Enginer en Elastic.
  • Bregant amb els problemes de ciberseguretat presents a les ciutats intel·ligents’. Josep Albors. Responsable d'investigació i conscienciació d'ESET España.
  • Smart Toys, aplicació de la Intel·ligència Artificial en Joguets’. José Carlos Sola. Project manager en AIJU.
  • Emprendre sense saber emprendre. La importància de saber competir’. Fernando Raduan Llopis. Founder & CEO Radoo. Director programació Activa Link.
  • Anàlisi de viabilitat i disseny de proposta del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València com Smart Campus’. Ainoa Mataix Domínguez. Graduada en Administració i Direcció d'Empreses.

Premis als millors expedients Premis als millors expedients
Reconeixement als alumnes més brillants de la institució.
Èxit en les I Jornades de ‘Cultura Urbana’ Èxit en les I Jornades de ‘Cultura Urbana’
Organitzades per la Càtedra ‘Alcoi Ciutat del Coneixement’.
Creació del Consell Consultiu Creació del Consell Consultiu
Format per empreses del territori, administració pública i la mateixa universitat
Fira Tots Sants de Cocentaina Fira Tots Sants de Cocentaina
El Campus d'Alcoi de la UPV ha assistit..
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 21/22 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 21/22
El solemne acte d'Obertura de Curs s'ha celebrat en el saló de l'edifici Viaducte.
Dibuixa la ciència en Nadal 2021 Dibuixa la ciència en Nadal 2021
Participa amb els teus fills en "Dibuixa la ciència per Nadal".
Premis AULA EMPRENDE Premis AULA EMPRENDE
Consulta les 5 candidatures premiades.