Jornada ‘Coneix Generació Espontània’

Èxit en aquesta jornada en la qual també van participar IDEES UPV i la Delegació d'Alumnes.

[ 15/10/2021 ]

Els grups de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV han mostrat tot el seu potencial en la Plaça Ferrándiz i Carbonell. La comunitat universitària ha mostrat molt d'interès per aquests grups. L'esdeveniment ha acabat amb una presentació de cadascun d'ells.

A més dels grups, a la jornada també han assistit Fanny Collado, directora d'Àrea de Generació Espontània; Inma Vilallonga, d'Idees UPV; Rafael Haya, Coordinador de Generació Espontània; i Ana Noguera, coordinadora d'esdeveniments de Delegació d'Alumnes de la UPV.

També van assistir representants de l'equip directiu del Campus d'Alcoi, Idees Alcoi i representants de la Delegació d'Alumnes de l'EPSA.

Els grups han tingut l'oportunitat de presentar els seus reptes, prototips, demostracions, idees…. Si eres estudiant de la UPV i tens ganes de ser part d'un grup de persones apassionades. Si et pica el cos per involucrar-te en alguna cosa més enllà de les classes acadèmiques. Si tens un somni que complir, si vols divertir-te, fer amics, competir, fer currículum i guanyar experiència… pots contactar amb tots els grups.

Premis als millors expedients Premis als millors expedients
Reconeixement als alumnes més brillants de la institució.
Èxit en les I Jornades de ‘Cultura Urbana’ Èxit en les I Jornades de ‘Cultura Urbana’
Organitzades per la Càtedra ‘Alcoi Ciutat del Coneixement’.
Creació del Consell Consultiu Creació del Consell Consultiu
Format per empreses del territori, administració pública i la mateixa universitat
Fira Tots Sants de Cocentaina Fira Tots Sants de Cocentaina
El Campus d'Alcoi de la UPV ha assistit..
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 21/22 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 21/22
El solemne acte d'Obertura de Curs s'ha celebrat en el saló de l'edifici Viaducte.
Dibuixa la ciència en Nadal 2021 Dibuixa la ciència en Nadal 2021
Participa amb els teus fills en "Dibuixa la ciència per Nadal".
Premis AULA EMPRENDE Premis AULA EMPRENDE
Consulta les 5 candidatures premiades.