Premis TFG/TFM

L'Aula CIMSA Sostenibilitat convoca els premis per als millors TFG i TFM relacionats amb la sostenibilitat i el medi ambient.

[ 21/09/2021 ]

El Aula CIMSA SOSTENIBILIDAD (antes CEMEX SOSTENIBILIDAD) convoca tres premios para los mejores Trabajos Fin de Grado y tres premios para los mejores Trabajos Fin de Máster relacionados con temas de Medio Ambiente y Sostenibilidad.

Esta convocatoria va dirigida a alumnos de la Universidad Politécnica de Valencia que hayan presentado sus Trabajos Fin de Grado o sus Trabajos Fin de Máster en el Curso 2020-2021 (desde el 1/10/2020 al 30/09/2021).

Tal como se indica en el resumen de las convocatorias, las solicitudes y documentos necesarios se pueden entregar en registro o mandar por correo electrónico a apalomar@iqn.upv.es antes del 31 de octubre.

Premi nacional a la millor Tesi Doctoral Premi nacional a la millor Tesi Doctoral
Per a l'investigador del Campus d'Alcoi, Luis Jesús Quiles.
Finalitzen les activitats de ‘Jóvenes conCiencia’ Finalitzen les activitats de ‘Jóvenes conCiencia’
El projecte fomenta les vocacions científiques des d'infantil fins a batxillerat i cicles formatius.
Jornada ‘Coneix Generació Espontània’ Jornada ‘Coneix Generació Espontània’
Èxit en aquesta jornada en la qual també van participar IDEES UPV i la Delegació d'Alumnes.
Conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de L'Olleria i la UPV Conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de L'Olleria i la UPV
El desenvolupament d'activitats formatives i de difusió del coneixement serà la seua finalitat.
Welcome International Students Welcome International Students
L'Oficina d'Internacional del campus manté la seua activitat.
Roberto Perona, alumne excel·lent Roberto Perona, alumne excel·lent
19è millor estudiant de tota Espanya en la modalitat ‘Arquitectura i Enginyeria’.
Conferència inaugural del curs Conferència inaugural del curs
Dijous 28 d’octubre a les 12 hores.