Conferència ‘La realitat del sector Tech i el que mai ningú et va comptar’

Dijous 28 d'octubre als 19 h en el Saló de Graus ‘Roberto García Payá’ de l'edifici Carbonell.

[ 08/10/2021 ]

El próximo jueves 28 de octubre a las 19h tendrá lugar la conferencia "La realidad del sector Tech y lo que nunca nadie te contó".

Está organizada por el Campus de Alcoy de la UPV, IDEAS UPV, Alcoia Comtat Devs, Sollutia y w.

Se celebrará en el Salón de Grados ‘Roberto García Payá’ del Edificio Carbonell.

La charla intentará dar respuesta a:

• Tecnologías, metodologías, perfiles,… más demandados por las empresas y los que tienden a desaparecer.
  • Dónde se publican las ofertas que me interesan.
  • ¿Cómo trabajamos los recruiters?
  • ¿Cómo destacar para ser la persona seleccionada?
  • ¿Cómo afrontar el proceso de selección?

Los ponentes

• José Sarrión. Psicólogo con Máster en Dirección de Personas en RRHH, especializado en la selección desde 2014 y focalizado en perfiles IT desde 2017.
  • Érica Moreno. Graduada en Pedagogía, especializada en la selección de profesionales del sector IT desde 2018.

Premi nacional a la millor Tesi Doctoral Premi nacional a la millor Tesi Doctoral
Per a l'investigador del Campus d'Alcoi, Luis Jesús Quiles.
Finalitzen les activitats de ‘Jóvenes conCiencia’ Finalitzen les activitats de ‘Jóvenes conCiencia’
El projecte fomenta les vocacions científiques des d'infantil fins a batxillerat i cicles formatius.
Jornada ‘Coneix Generació Espontània’ Jornada ‘Coneix Generació Espontània’
Èxit en aquesta jornada en la qual també van participar IDEES UPV i la Delegació d'Alumnes.
Conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de L'Olleria i la UPV Conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de L'Olleria i la UPV
El desenvolupament d'activitats formatives i de difusió del coneixement serà la seua finalitat.
Welcome International Students Welcome International Students
L'Oficina d'Internacional del campus manté la seua activitat.
Roberto Perona, alumne excel·lent Roberto Perona, alumne excel·lent
19è millor estudiant de tota Espanya en la modalitat ‘Arquitectura i Enginyeria’.
Conferència inaugural del curs Conferència inaugural del curs
Dijous 28 d’octubre a les 12 hores.