XI IDEES UPV Challenge

El termini de presentació de sol·licituds i documentació finalitza el 29 d'octubre de 2021.

[ 08/10/2021 ]

L'objectiu és premiar les millors solucions a reptes proposats en cada categoria, per a potenciar noves solucions en sectors emergents del mercat, sent les DUES CATEGORIES DE REPTES entre les quals pots triar participar:

• GREEN DEAL
  • ÀMBIT DIGITAL

El concurs es dividirà en 3 fases:

• Jornada del Challenge el dia 18 de novembre de 9:30h a 18h (via online).
  • Challenge Pitch davant el comitè de selecció el dia 19 de novembre de 9:30h a 14:30h (vía online), màxim 3 minuts. Es premiarà a més al millor pitch, els 2 millors votats pels propis participants i pel jurat es podran portar un casc de Closca!
  • Memòria final a lliurar fins al dia 26 de novembre, amb un màxim de 10 pàgines.

En aquesta edició, repartirem un total de 2 PREMIS a les millors solucions:

• PRIMER: UN premi de 2000€.
  • SEGUND: UN premi de 1000€.

El termini de presentació de sol·licituds i documentació finalitza el 26 d'octubre de 2021.

Pots presentar la sol·licitud a través de Registre Electrònic (veure bases) si tens signatura electrònica o lliurar-ho en Registre UPV (amb cita prèvia).

va">

Premi nacional a la millor Tesi Doctoral Premi nacional a la millor Tesi Doctoral
Per a l'investigador del Campus d'Alcoi, Luis Jesús Quiles.
Finalitzen les activitats de ‘Jóvenes conCiencia’ Finalitzen les activitats de ‘Jóvenes conCiencia’
El projecte fomenta les vocacions científiques des d'infantil fins a batxillerat i cicles formatius.
Jornada ‘Coneix Generació Espontània’ Jornada ‘Coneix Generació Espontània’
Èxit en aquesta jornada en la qual també van participar IDEES UPV i la Delegació d'Alumnes.
Conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de L'Olleria i la UPV Conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de L'Olleria i la UPV
El desenvolupament d'activitats formatives i de difusió del coneixement serà la seua finalitat.
Welcome International Students Welcome International Students
L'Oficina d'Internacional del campus manté la seua activitat.
Roberto Perona, alumne excel·lent Roberto Perona, alumne excel·lent
19è millor estudiant de tota Espanya en la modalitat ‘Arquitectura i Enginyeria’.
Conferència inaugural del curs Conferència inaugural del curs
Dijous 28 d’octubre a les 12 hores.