Conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de L'Olleria i la UPV

El desenvolupament d'activitats formatives i de difusió del coneixement serà la seua finalitat.

[ 07/10/2021 ]

Durant el matí del 6 d'octubre va tenir lloc la signatura d'un Conveni de col·laboració entre la Universitat Politècnica de València i l'Ajuntament de L'Olleria que tindrà com a finalitat, el desenvolupament d'activitats formatives i de difusió del coneixement.

L'acte va tindre lloc a la sala d'al·legories de la Casa Santonja de L'Olleria i a ell van assistir el Sr. Rector Magnífic de la Universitat Politècnica de València, D. José Esteban Capilla Romá, el director de l'Escola Politècnica d'Alcoi, D. Pablo Andrés Benabeu Soler, el director de l'àrea d'ocupació i càtedra, D. Francisco Juan Espinós Gutiérrez, el director de l'àrea de transparència i serveis generals, D. Antonio Giménez Morera, el subdirector de càtedres, mecenatge i I+D, D. Javier L. Silvestre Blanes, l'alcalde de L'Olleria, Ramón Vidal Soler, el regidor de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de L'Olleria, Rubén Morrió Cerdà, el regidor d'Educació, Esports i Participació Ciutadana de l'Ajuntament de L'Olleria, Daniel Semper Ibáñez i la regidora de Benestar Social, M. Hortensia Micó Cano.

L'objecte d'aquest Conveni és la creació de l'Aula Universitària de L'Olleria, que serà el marc de col·laboració entre la UPV i l'Ajuntament de L'Olleria per a la realització d'activitats d'interés general.

La finalitat de l'Aula Universitària de L'Olleria serà la promoció i desenvolupament de cursos, beques, activitats de cultura científica, dinamització de projectes locals. Tot això en el marc de l'objecte i finalitats específiques de la Universitat.

El desenvolupament d'aquestes activitats serà dut a terme a través de la UPV-Campus d'Alcoi. Així mateix, en funció dels projectes concrets realitzats per l'Aula, podran col·laborar en aquests, altres Centres, Departaments i Instituts.

L'alcalde de L'Olleria, Ramón Vidal ha afirmat que "des de l'Ajuntament de L'Olleria estem totalment compromesos amb l'educació i per aquest motiu, signem amb la Universitat Politècnica de València, entitat de gran prestigi, aquest conveni de col·laboració, que suposarà la creació de l'Aula Universitària de L'Olleria, una aula que servirà, per a la creació i realització de diferents activitats d'interés general, com ara activitats de formació, de divulgació i transferència de coneixements o altres accions de dinamització de projectes locals".

"Sens dubte una gran notícia que ens fa fer un pas endavant en matèria educativa per millorar i adaptar cada vegada més aquest sector a les diferents necessitats del nostre alumnat", concloïa el primer edil.

El Sr. Rector Magnífic de la Universitat Politècnica de València, D. José Esteban Capilla Romá, per la seua banda mostrava la seua satisfacció per "formar part d'un conveni de col·laboració amb una població tan compromesa amb l'educació i amb tantes ganes de seguir millorant la qualitat acadèmica del seu alumnat".

Premi nacional a la millor Tesi Doctoral Premi nacional a la millor Tesi Doctoral
Per a l'investigador del Campus d'Alcoi, Luis Jesús Quiles.
Finalitzen les activitats de ‘Jóvenes conCiencia’ Finalitzen les activitats de ‘Jóvenes conCiencia’
El projecte fomenta les vocacions científiques des d'infantil fins a batxillerat i cicles formatius.
Jornada ‘Coneix Generació Espontània’ Jornada ‘Coneix Generació Espontània’
Èxit en aquesta jornada en la qual també van participar IDEES UPV i la Delegació d'Alumnes.
Welcome International Students Welcome International Students
L'Oficina d'Internacional del campus manté la seua activitat.
Roberto Perona, alumne excel·lent Roberto Perona, alumne excel·lent
19è millor estudiant de tota Espanya en la modalitat ‘Arquitectura i Enginyeria’.
Conferència inaugural del curs Conferència inaugural del curs
Dijous 28 d’octubre a les 12 hores.
Èxit en ‘Talent UPV Campus d’Alcoi’ Èxit en ‘Talent UPV Campus d’Alcoi’
Els nostres estudiants han tancat l'I Congrés de Ciutats Intel·ligents i Big Data d'Alcoi.