Conferència inaugural del curs

A la Sala d’actes de l’edifici del Viaducte d’Alcoi el 28 d’octubre a les 12 hores.

[ 07/10/2021 ]

El Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) celebra la Conferència inaugural del curs acadèmic 21/22. El solemne acte se celebrarà a la la Sala d’actes de l’edifici Viaducte d’Alcoi.

Si no pots assistir, pots seguir l'acte en directe a través d'aquest enllaç.

Programa de l'acte

• Veni Creator Spiritus.
  • Lectura de la memòria del curs acadèmic 2020-2021.
  • Reconeixement al personal. Conferència inaugural a càrrec de la Sra. Soledat Berbegal, amb el títol “Tendencias en los nuevos espacios de educación”.
  • Paraules de la presidència.
  • Gaudeamus Igitur.

Currículum de Soledat Berbegal

Consellera i directora de reputació de marca de Actiu, ha sigut inclosa en la llista Forbes. Els 100 espanyols més creatius en el món dels negocis.

Soledat és portaveu habitual de Actiu, companyia especialitzada en el disseny i fabricació de mobiliari per a espais de treball fundada per Vicente Berbegal en 1968, a Castalla (Alacant).

Una empresa curiosa, innovadora i emprenedora que ha buscat la manera de millorar la vida de les persones a través del desenvolupament de les seues solucions. Precisament el disseny, la sostenibilitat aplicada en tots els processos, així com el benestar, són els eixos de multitud d'iniciatives, fòrums i esdeveniments en els quals Soledat participa. Soledat Berbegal desenvolupa la seua activitat com a Consellera i directora de reputació de marca de Actiu. Forma part de la segona generació familiar, juntament amb els seus germans. Durant aquests últims anys, ha treballat amb el seu equip per construir una imatge de marca sòlida i fomentar relacions corporatives estratègiques que permeten consolidar la percepció del mobiliari i l'espai com una eina eficaç per a millorar la productivitat en entorns de treball.

Està involucrada en l'actualitat social i empresarial i, des de la seua posició d'altaveu sempre està disposada a representar a col·lectius com el del Disseny, defensar el valor de les PIMES en el teixit empresarial del país, donar visibilitat a la dona com a professional i en càrrecs de direcció, defensar la sostenibilitat i la cultura digital com a estratègia de futur o participar en projectes socials en aquells fòrums estratègicament interessants en els quals sol·liciten la seua col·laboració.

Entre altres ha sigut Impulsora de l'Observatori del Treball a distància, Vocal de la Junta del Fòrum Marques, entre elles estan Inditex, ACCIONA, ACTIU, Cosentino, Tous, BBVA, Grup Barceló, Nutrexpa (Cola Cao), Cortefiel, El Corte Inglés, Fagor, Freixenet, Garrigues, Gas Natural Fenosa, Iberia, Iberdrola, La Caixa, Mango, Mapfre, Telefónica, NH Hotels, Osborne, Pescanova, Renfe, Repsol.

Impulsora del Projecte València, Capital Mundial del Disseny, iniciativa perquè València siga Capital Mundial del Disseny l'any 2022.

Recorda, si no pots assistir, pots seguir l'acte en directe a través d'aquest enllaç.

Premi nacional a la millor Tesi Doctoral Premi nacional a la millor Tesi Doctoral
Per a l'investigador del Campus d'Alcoi, Luis Jesús Quiles.
Finalitzen les activitats de ‘Jóvenes conCiencia’ Finalitzen les activitats de ‘Jóvenes conCiencia’
El projecte fomenta les vocacions científiques des d'infantil fins a batxillerat i cicles formatius.
Jornada ‘Coneix Generació Espontània’ Jornada ‘Coneix Generació Espontània’
Èxit en aquesta jornada en la qual també van participar IDEES UPV i la Delegació d'Alumnes.
Conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de L'Olleria i la UPV Conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de L'Olleria i la UPV
El desenvolupament d'activitats formatives i de difusió del coneixement serà la seua finalitat.
Welcome International Students Welcome International Students
L'Oficina d'Internacional del campus manté la seua activitat.
Roberto Perona, alumne excel·lent Roberto Perona, alumne excel·lent
19è millor estudiant de tota Espanya en la modalitat ‘Arquitectura i Enginyeria’.
Èxit en ‘Talent UPV Campus d’Alcoi’ Èxit en ‘Talent UPV Campus d’Alcoi’
Els nostres estudiants han tancat l'I Congrés de Ciutats Intel·ligents i Big Data d'Alcoi.