Jornada Talento UPV-Campus d'Alcoi

Dijous 21 d'octubre a les 16h a l'Àgora.

[ 05/10/2021 ]

Districte Digital Comunitat Valenciana, l'ajuntament d'Alcoi i l'Escola Politècnica d'Alcoi li conviden a assistir a la sessió Talent UPV-Campus d'Alcoi, on exalumnes d'UPV-Campus d'Alcoi explicaren la seua activitat professional en tota mena d'empreses i tecnologies relacionades amb la temàtica del congrés. Aquesta sessió se celebrarà el dijous 21 d'octubre a les 16 h a l'Àgora.

La jornada està dirigida a estudiants de la UPV, i alumnes i pares d'últims cursos de secundària i batxillerat.

El Congrés de Ciutats Intel·ligents i Big Data Alcoi és un fòrum professional, en el qual es presenten de forma pràctica els avanços entorn de ciutats intel·ligents i l'ús de Big Data, aplicats a intel·ligència artificial i gestió smart de territoris. Aquesta primera edició naix amb la intenció de convertir-se en un fòrum biennal on professionals de referència, empreses digitals i institucions i líders de la indústria tecnològica compartisquen la seua visió i debaten sobre tendències, reptes i oportunitats.

Més informació:

Premi nacional a la millor Tesi Doctoral Premi nacional a la millor Tesi Doctoral
Per a l'investigador del Campus d'Alcoi, Luis Jesús Quiles.
Finalitzen les activitats de ‘Jóvenes conCiencia’ Finalitzen les activitats de ‘Jóvenes conCiencia’
El projecte fomenta les vocacions científiques des d'infantil fins a batxillerat i cicles formatius.
Jornada ‘Coneix Generació Espontània’ Jornada ‘Coneix Generació Espontània’
Èxit en aquesta jornada en la qual també van participar IDEES UPV i la Delegació d'Alumnes.
Conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de L'Olleria i la UPV Conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de L'Olleria i la UPV
El desenvolupament d'activitats formatives i de difusió del coneixement serà la seua finalitat.
Welcome International Students Welcome International Students
L'Oficina d'Internacional del campus manté la seua activitat.
Roberto Perona, alumne excel·lent Roberto Perona, alumne excel·lent
19è millor estudiant de tota Espanya en la modalitat ‘Arquitectura i Enginyeria’.
Conferència inaugural del curs Conferència inaugural del curs
Dijous 28 d’octubre a les 12 hores.