Premis als millors expedients acadèmics

Convocats per la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement.

[ 04/10/2021 ]

La Càtedra ‘Alcoi Ciutat del Coneixement’ convoca els premis als millors expedients acadèmics del Campus d'Alcoi de la UPV.

L'objecte d'aquesta convocatòria és premiar l'excel·lència acadèmica mitjançant la concessió d'un premi per titulació als estudiants de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi amb millor expedient acadèmic, atorgant així un total de 8 premis amb una dotació econòmica de 750€ cadascun.

Tots els estudiants participen automàticament pel mer fet de ser estudiants del Campus d'Alcoi. No es requereix presentació de sol·licitud de participació per part dels interessats.

Premi nacional a la millor Tesi Doctoral Premi nacional a la millor Tesi Doctoral
Per a l'investigador del Campus d'Alcoi, Luis Jesús Quiles.
Finalitzen les activitats de ‘Jóvenes conCiencia’ Finalitzen les activitats de ‘Jóvenes conCiencia’
El projecte fomenta les vocacions científiques des d'infantil fins a batxillerat i cicles formatius.
Jornada ‘Coneix Generació Espontània’ Jornada ‘Coneix Generació Espontània’
Èxit en aquesta jornada en la qual també van participar IDEES UPV i la Delegació d'Alumnes.
Conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de L'Olleria i la UPV Conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de L'Olleria i la UPV
El desenvolupament d'activitats formatives i de difusió del coneixement serà la seua finalitat.
Welcome International Students Welcome International Students
L'Oficina d'Internacional del campus manté la seua activitat.
Roberto Perona, alumne excel·lent Roberto Perona, alumne excel·lent
19è millor estudiant de tota Espanya en la modalitat ‘Arquitectura i Enginyeria’.
Conferència inaugural del curs Conferència inaugural del curs
Dijous 28 d’octubre a les 12 hores.