Welcome International Students

L'Oficina d'Internacional del Campus d'Alcoi de la UPV manté la seua activitat malgrat les restriccions com a conseqüència de la Covid-19 a tot el món.

[ 04/10/2021 ]

26 alumnes d'altres universitats estudiaran a Alcoi un semestre o curs complet. Al febrer, estudiaran a Alcoi altres alumnes amb mobilitat internacional.

Han arribat a Alcoi des de països com República Txeca, Alemanya, França, Hongria, Itàlia, Lituània, Polònia Romania i Turquia. Alguns estudiants procedeixen d'altres universitats espanyoles.

Premi nacional a la millor Tesi Doctoral Premi nacional a la millor Tesi Doctoral
Per a l'investigador del Campus d'Alcoi, Luis Jesús Quiles.
Finalitzen les activitats de ‘Jóvenes conCiencia’ Finalitzen les activitats de ‘Jóvenes conCiencia’
El projecte fomenta les vocacions científiques des d'infantil fins a batxillerat i cicles formatius.
Jornada ‘Coneix Generació Espontània’ Jornada ‘Coneix Generació Espontània’
Èxit en aquesta jornada en la qual també van participar IDEES UPV i la Delegació d'Alumnes.
Conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de L'Olleria i la UPV Conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de L'Olleria i la UPV
El desenvolupament d'activitats formatives i de difusió del coneixement serà la seua finalitat.
Roberto Perona, alumne excel·lent Roberto Perona, alumne excel·lent
19è millor estudiant de tota Espanya en la modalitat ‘Arquitectura i Enginyeria’.
Conferència inaugural del curs Conferència inaugural del curs
Dijous 28 d’octubre a les 12 hores.
Èxit en ‘Talent UPV Campus d’Alcoi’ Èxit en ‘Talent UPV Campus d’Alcoi’
Els nostres estudiants han tancat l'I Congrés de Ciutats Intel·ligents i Big Data d'Alcoi.