XV Premis IDEES UPV

Lliurament de sol·licituds fins al 15 d'octubre.

Obert el termini de lliurament de sol·licituds fins al 15 d'octubre.

[ 22/09/2021 ]

Tornen els Premis IDEES UPV!

Es tracta aquesta, d'una edició dirigida a premiar i reconèixer les iniciatives i trajectòries emprenedores que s'han posat en marxa o s'han desenvolupat amb l'ajuda de la UPV a través del suport de la Unitat d'emprenedoria IDEES UPV.

Podran participar en la convocatòria els emprenedors o equips emprenedors amb projectes empresarials constituïts com a empresa i adscrits a IDEES UPV (entenent-se com adscrits els atesos, assessorats i donats d'alta en la base de dades d'IDEES UPV) amb anterioritat a la data de publicació de les presents bases.

Pots contactar amb el teu tutor en IDEES UPV si tens dubtes referent al lliurament del pla d'empresa.

Categories i premis

S'estableixen 3 categories entre les quals es repartiran 20.000 euros en premis:

Premis “LEAN per a empreses constituïdes a partir de l'1 de gener de 2019:
  • Primer premi: 3.000 euros.
  • Segon premi: 2.000 euros.
  • Tercer premi: 1.500 euros.

Premis “AVANZA per a empreses constituïdes amb data anterior al 31 de desembre de 2018 inclusivament:
  • Primer premi: 4.000 euros.
  • Segon premi: 3.000 euros.
  • Tercer premi: 2.500 euros.

Premis “DONA EMPRENEDORA
  • Premi: 4.000 euros.

La sol·licitud signada, juntament amb la resta de documentació requerida, hauran de presentar-se a través d'alguna de les següents alternatives:

• En qualsevol de les oficines de Registre de la UPV.
  • En la seu electrònica de la UPV, dirigint la sol·licitud general al Vicerectorat d'Estudiants i Emprenedors UPV.
  • A través del Registre Electrònic Comú de l'Administració de l'Estat, que es realitza a través del següent enllaç.

Premi nacional a la millor Tesi Doctoral Premi nacional a la millor Tesi Doctoral
Per a l'investigador del Campus d'Alcoi, Luis Jesús Quiles.
Finalitzen les activitats de ‘Jóvenes conCiencia’ Finalitzen les activitats de ‘Jóvenes conCiencia’
El projecte fomenta les vocacions científiques des d'infantil fins a batxillerat i cicles formatius.
Jornada ‘Coneix Generació Espontània’ Jornada ‘Coneix Generació Espontània’
Èxit en aquesta jornada en la qual també van participar IDEES UPV i la Delegació d'Alumnes.
Conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de L'Olleria i la UPV Conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de L'Olleria i la UPV
El desenvolupament d'activitats formatives i de difusió del coneixement serà la seua finalitat.
Welcome International Students Welcome International Students
L'Oficina d'Internacional del campus manté la seua activitat.
Roberto Perona, alumne excel·lent Roberto Perona, alumne excel·lent
19è millor estudiant de tota Espanya en la modalitat ‘Arquitectura i Enginyeria’.
Conferència inaugural del curs Conferència inaugural del curs
Dijous 28 d’octubre a les 12 hores.