Tallere de l'ICE per a alumnes de 1r de Grau

Dies 7 i 21 d'octubre a les 12:30 h.

[ 22/09/2021 ]

L'Institut de Ciències de l'Educació proposa diversos tallers per als estudiants de nou ingrés en la UPV.

Després de la Jornada d'Acolliment, els pròxims seran el 7 i el 21 d'octubre a les 12:30 h amb el títol ‘Metodologia d'estudi universitari’.

La inscripció es realitza a través de la intranet. Per a això has d'accedir a: Secretaria Virtual | Portal de formació contínua i permanent | Oferta formativa ICE | Oferta: TALLERS DE DESENVOLUPAMENT PERSONAL 2021. 3a Convocatòria: Estratègies bàsiques per al primer any. Campus d'Alcoi.

Premi nacional a la millor Tesi Doctoral Premi nacional a la millor Tesi Doctoral
Per a l'investigador del Campus d'Alcoi, Luis Jesús Quiles.
Finalitzen les activitats de ‘Jóvenes conCiencia’ Finalitzen les activitats de ‘Jóvenes conCiencia’
El projecte fomenta les vocacions científiques des d'infantil fins a batxillerat i cicles formatius.
Jornada ‘Coneix Generació Espontània’ Jornada ‘Coneix Generació Espontània’
Èxit en aquesta jornada en la qual també van participar IDEES UPV i la Delegació d'Alumnes.
Conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de L'Olleria i la UPV Conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de L'Olleria i la UPV
El desenvolupament d'activitats formatives i de difusió del coneixement serà la seua finalitat.
Welcome International Students Welcome International Students
L'Oficina d'Internacional del campus manté la seua activitat.
Roberto Perona, alumne excel·lent Roberto Perona, alumne excel·lent
19è millor estudiant de tota Espanya en la modalitat ‘Arquitectura i Enginyeria’.
Conferència inaugural del curs Conferència inaugural del curs
Dijous 28 d’octubre a les 12 hores.