Matriculació Màsters Universit.

Després de realitzar la preinscripció, el 17 de setembre és el dia de la matriculació.

[ 14/09/2021 ]

La UPV obri el termini de matriculació en màsters universitaris a partir del divendres 17 de setembre. Es podran matricular aquells estudiants admesos en termini extraordinari (Fase B) de Preinscripció.

Aquests són els 4 màsters universitaris que s'imparteixen al Campus d'Alcoi de la UPV:

Aquests màsters, que abasten tots àmbits del coneixement presents en la UPV (Arts i Humanitats, Ciències, Ciències de la Salut, Ciències Socials i Jurídiques, i Enginyeria i Arquitectura, Agroalimentària i Forestal, Construcció, Gestió, Industrial i Aeronàutica, i Tecnologies de la Informació i les Comunicacions), tenen un cost de matrícula subvencionat i regulat per les autoritats estatals i autonòmiques. Els alumnes, a més, poden sol·licitar les beques que atorguen l'estat, la Generalitat Valenciana i la pròpia UPV.

Roberto Perona, alumne excel·lent Roberto Perona, alumne excel·lent
Ha aconseguit ser el 19è millor estudiant de tota Espanya en la modalitat ‘Arquitectura i Enginyeria’.
Reunió amb l’Alcoyano i l’Alcòdiam Reunió amb l’Alcoyano i l’Alcòdiam
El Campus d’Alcoi de la UPV continua amb la intenció d’arribar a tots els sectors de la societat.
Reunió empreses, Ajuntament i UPV Reunió empreses, Ajuntament i UPV
Celebrada al Campus d'Alcoi de la UPV amb responsables d'empreses de l'entorn.
Càtedra Indústria Digital Càtedra Indústria Digital
Signada per la UPV i l'Ajuntament d'Alcoi.
El Campus d'Alcoi, clau El Campus d'Alcoi, clau
La UPV i l'Autoritat Portuària d'Alacant signen un conveni de col·laboració.
Jornada d'Acollida 2021/2022 Jornada d'Acollida 2021/2022
El Campus d'Alcoi de la UPV ha donat la benvinguda als més de 700 estudiants.
Tallers Joves conciencia Tallers Joves conciencia
Del 20 al 30 de setembre, tallers relacionats amb la divulgació de la ciència.