Noves mesures Covid-19

A partir del dilluns 13 de setembre.

[ 09/09/2021 ]

Aquestes són les noves mesures derivades de la situació marcada per la Covid-19.

• Màscares FFP2 obligatòries per a accedir a tots els espais docents del Campus: aules, aules d'informàtica i laboratoris. Tant d'alumnes com de professors.
  • Als alumnes que no porten aquest tipus de màscara no se'ls permetrà accedir als espais docents.
  • Aforament d'espais docents del Campus: aules, aules d'informàtica i laboratoris al 100% de la seua capacitat.
  • S'han d'evitar aglomeracions en corredors i instal•lacions del Campus.
  • En la resta de les instal•lacions del Campus continuen vigents les mesures d'inici de curs.

Es facilitarà en els pròxims dies cinc màscares FFP2 als alumnes, però s’aconsella, que es dispose de màscares pròpies, almenys, per a la setmana vinent, ja que són obligatòries per a l'accés als espais docents

L’equip directiu del Campus d’Alcoi de la UPV demana a totes i tots la màxima col·laboració perquè aquest procés siga el menys complex possible. Feliç inici de curs!

Roberto Perona, alumne excel·lent Roberto Perona, alumne excel·lent
Ha aconseguit ser el 19è millor estudiant de tota Espanya en la modalitat ‘Arquitectura i Enginyeria’.
Reunió amb l’Alcoyano i l’Alcòdiam Reunió amb l’Alcoyano i l’Alcòdiam
El Campus d’Alcoi de la UPV continua amb la intenció d’arribar a tots els sectors de la societat.
Reunió empreses, Ajuntament i UPV Reunió empreses, Ajuntament i UPV
Celebrada al Campus d'Alcoi de la UPV amb responsables d'empreses de l'entorn.
Càtedra Indústria Digital Càtedra Indústria Digital
Signada per la UPV i l'Ajuntament d'Alcoi.
El Campus d'Alcoi, clau El Campus d'Alcoi, clau
La UPV i l'Autoritat Portuària d'Alacant signen un conveni de col·laboració.
Jornada d'Acollida 2021/2022 Jornada d'Acollida 2021/2022
El Campus d'Alcoi de la UPV ha donat la benvinguda als més de 700 estudiants.
Tallers Joves conciencia Tallers Joves conciencia
Del 20 al 30 de setembre, tallers relacionats amb la divulgació de la ciència.