Congrés de Ciutats Intel·ligents i Big Data Alcoi

El pròxim 20 i 21 d'octubre se celebra el Congrés de Ciutats Intel·ligents i Big Data Alcoi

[ 08/09/2021 ]

Aquest certamen inicia la seua primera edició, fusionant anteriors congressos, amb la ferma intenció de convertir el congrés de Ciutats Intel·ligents i Big Data Alcoi en un fòrum biennal on professionals de referència, empreses digitals, líders de la indústria tecnològica, responsables de grans projectes, etc. comparteixen la seua visió i debaten sobre tendències, reptes i oportunitats.

L'esdeveniment s'estructurarà en ponències magistrals, taules de debat, una fira d'empreses i comunicacions científiques. En breu es publicarà més informació i tots els detalls per a registrar-se.

El congrés està organitzat per Districte Digital, l'Ajuntament d'Alcoi i el campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València a través de les seues càtedres Ciutat del Coneixement i Smart City Alcoi. El congrés es celebrarà el 20 i 21 d'octubre a l'edifici Àgora al Mercat de Sant Mateu d'Alcoi.

Tota la info la podeu consultar al web oficial del congrés .

Roberto Perona, alumne excel·lent Roberto Perona, alumne excel·lent
Ha aconseguit ser el 19è millor estudiant de tota Espanya en la modalitat ‘Arquitectura i Enginyeria’.
Reunió amb l’Alcoyano i l’Alcòdiam Reunió amb l’Alcoyano i l’Alcòdiam
El Campus d’Alcoi de la UPV continua amb la intenció d’arribar a tots els sectors de la societat.
Reunió empreses, Ajuntament i UPV Reunió empreses, Ajuntament i UPV
Celebrada al Campus d'Alcoi de la UPV amb responsables d'empreses de l'entorn.
Càtedra Indústria Digital Càtedra Indústria Digital
Signada per la UPV i l'Ajuntament d'Alcoi.
El Campus d'Alcoi, clau El Campus d'Alcoi, clau
La UPV i l'Autoritat Portuària d'Alacant signen un conveni de col·laboració.
Jornada d'Acollida 2021/2022 Jornada d'Acollida 2021/2022
El Campus d'Alcoi de la UPV ha donat la benvinguda als més de 700 estudiants.
Tallers Joves conciencia Tallers Joves conciencia
Del 20 al 30 de setembre, tallers relacionats amb la divulgació de la ciència.