Generació Espontània i Delegació d'Alumnes en la Jornada d'Acollida

Alguns dels grups de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV han mostrat tot el seu potencial en la Jornada d'Acollida.

[ 08/09/2021 ]

Alguns dels grups de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV han mostrat tot el seu potencial en la Jornada d'Acollida, on els nous estudiants han pogut conèixer de primera mà els seus projectes. Delegació d'Alumnes també ha donat a conèixer la seua important labor.

A més dels nous estudiants representants de l'equip rectoral i l'equip directiu de l'EPSA han pogut conèixer-los. María Esther Gómez, Vicerectora d'Estudiants i Emprenedoria de la UPV ha estat acompanyada per Ester Giménez Carbó, Directora d'Àrea d'Alumnat, Rendiment i Avaluació Curricular; i Marina Alonso Díaz, que és coordinadora del PIAE+.

Per part de l'equip directiu de l'EPSA els han acompanyat Pau Bernabeu, director del campus, i Beatriz Eixerés, subdirector d'Alumnat i Generació Espontània.

Roberto Perona, alumne excel·lent Roberto Perona, alumne excel·lent
Ha aconseguit ser el 19è millor estudiant de tota Espanya en la modalitat ‘Arquitectura i Enginyeria’.
Reunió amb l’Alcoyano i l’Alcòdiam Reunió amb l’Alcoyano i l’Alcòdiam
El Campus d’Alcoi de la UPV continua amb la intenció d’arribar a tots els sectors de la societat.
Reunió empreses, Ajuntament i UPV Reunió empreses, Ajuntament i UPV
Celebrada al Campus d'Alcoi de la UPV amb responsables d'empreses de l'entorn.
Càtedra Indústria Digital Càtedra Indústria Digital
Signada per la UPV i l'Ajuntament d'Alcoi.
El Campus d'Alcoi, clau El Campus d'Alcoi, clau
La UPV i l'Autoritat Portuària d'Alacant signen un conveni de col·laboració.
Jornada d'Acollida 2021/2022 Jornada d'Acollida 2021/2022
El Campus d'Alcoi de la UPV ha donat la benvinguda als més de 700 estudiants.
Tallers Joves conciencia Tallers Joves conciencia
Del 20 al 30 de setembre, tallers relacionats amb la divulgació de la ciència.