Cursos de valencià del primer quadrimestre del 2021-2022

Inscripció fins al 15 de setembre.

La inscripció, activa fins al 15 de setembre, es fa a través de la web del Centre de Formació Permanent.

[ 08/09/2021 ]

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la UPV informa de la nova oferta de cursos de valencià per al segon quadrimestre del 2020-2021 dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2, adequats a les proves d’acreditació de les universitats (CIEACOVA ). El termini d'inscripció està actiu fins al 15 de setembre del 2021.

En aquesta convocatòria de nou s’ofereixen cursos per videoconferència i cursos en línia.

Nivells dels cursos:

A2, B1, B2, C1 i C2. Cada nivell (120 h) consta de dos cursos independents i complementaris de 60 h, els del primer quadrimestre (.1) es realitzen de setembre a desembre, i els del segon (.2), de febrer a maig.

Dates dels cursos:

En general, entre el 20 de setembre al 2 de desembre de 2021.

Modalitats:

• 1. CURSOS PER VIDEOCONFERÈNCIA (TEAMS), de tots els nivells. Estan estructurats en 40 hores de classe amb videoconferència, a través de i TEAMS, més 20 hores d’autoaprenentatge (PoliformaT). A partir del nivell B2 contenen tasques específiques d’expressió escrita i expressió oral per a cadascun dels col·lectius.
  • 2. CURSOS EN LÍNIA (ASÍNCRONS), dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2. Consten de 60 hores de treball autònom en línia, amb el suport del professor o professora, a través de PoliformaT. No hi ha un horari per a fer el curs, sinó que depèn de cada alumne o alumna, que s’organitza el treball com més li convé.

Preinscripció:

Del 16 de juliol al 15 de setembre, en l'enllaç de la taula de cursos, punxant sobre el nom del curs, tenint en compte l’horari en què s’imparteix.

Destinats a estudiants i membres d'Alumni PLUS i de l'AAA de la UPV, PAS i PDI de la UPV i personal assimilat a aquests dos col·lectius (el personal de les empreses vinculades a la CPI i el personal extern dels instituts de la UPV).

Roberto Perona, alumne excel·lent Roberto Perona, alumne excel·lent
Ha aconseguit ser el 19è millor estudiant de tota Espanya en la modalitat ‘Arquitectura i Enginyeria’.
Reunió amb l’Alcoyano i l’Alcòdiam Reunió amb l’Alcoyano i l’Alcòdiam
El Campus d’Alcoi de la UPV continua amb la intenció d’arribar a tots els sectors de la societat.
Reunió empreses, Ajuntament i UPV Reunió empreses, Ajuntament i UPV
Celebrada al Campus d'Alcoi de la UPV amb responsables d'empreses de l'entorn.
Càtedra Indústria Digital Càtedra Indústria Digital
Signada per la UPV i l'Ajuntament d'Alcoi.
El Campus d'Alcoi, clau El Campus d'Alcoi, clau
La UPV i l'Autoritat Portuària d'Alacant signen un conveni de col·laboració.
Jornada d'Acollida 2021/2022 Jornada d'Acollida 2021/2022
El Campus d'Alcoi de la UPV ha donat la benvinguda als més de 700 estudiants.
Tallers Joves conciencia Tallers Joves conciencia
Del 20 al 30 de setembre, tallers relacionats amb la divulgació de la ciència.