Reunió empreses, Ajuntament i UPV

El Campus d'Alcoi de la UPV ha acollit una reunió amb responsables d'empreses de les comarques de la Foia de Castalla, Vall d’Albaida, L'Alacantí, L'Alcoià i El Comtat.

[ 08/09/2021 ]
e

La jornada de treball també ha servit perquè el nou rector de la UPV, José E. Capilla, conega de primera mà el potencial del teixit industrial i empresarial de l'entorn d'Alcoi.

Durant la reunió, en la qual han assistit més de 20 empreses, Pau Bernabeu ha indicat que “és el moment d'asseure'ns tots junts a pensar com volem que siga el nostre campus en els pròxims 50 anys. Tenim clar que no podem separar la docència universitària dels interessos formatius de les empreses en clau comarcal”. El director ha posat a la disposició de l'empresariat els importants grups d'investigació i les seues capacitats aplicables perfectament a les empreses de l'entorn.

Bernabeu indica que “hem de ser capaços de donar resposta al nostre alumnat i al professorat, però també a l'entorn empresarial”. El director sosté que “el nostre aval competitiu es demostra amb xifres: hem tingut la nota de tall més alta dels últims anys i una important llista d'espera. Significa que l'alumnat vol estudiar a Alcoi i oferim una formació capacitada, la qual cosa es tradueix en titulats amb major especialització”. El màxim representant del campus també ha instat l'ajuntament i al rector, José E. Capilla, a posar en marxa el projecte de la Ciutat Politècnica de la Innovació a Alcoi.

Les empreses, entitats i associacions que han assistit a la trobada han sigut Multiscan Technologies, Korott, R. Belda Llorens, Tutto piccolo, Nirvel, Erum, Cámara de Comercio, Ubesol, Aceitunas La Española, IBIAE, Acteco, Hilaturas Miel SA, Aceitunas El Serpis, Actiu, Unión Alcoyana Seguros, Germaine de Capuccini, Adsalsa, Caixa Ontinyent, Bornay, Flinsa, AuresTic, Foradia i FEDAC.

Més informació

Roberto Perona, alumne excel·lent Roberto Perona, alumne excel·lent
Ha aconseguit ser el 19è millor estudiant de tota Espanya en la modalitat ‘Arquitectura i Enginyeria’.
Reunió amb l’Alcoyano i l’Alcòdiam Reunió amb l’Alcoyano i l’Alcòdiam
El Campus d’Alcoi de la UPV continua amb la intenció d’arribar a tots els sectors de la societat.
Càtedra Indústria Digital Càtedra Indústria Digital
Signada per la UPV i l'Ajuntament d'Alcoi.
Jornada d'Acollida 2021/2022 Jornada d'Acollida 2021/2022
El Campus d'Alcoi de la UPV ha donat la benvinguda als més de 700 estudiants.
El Campus d'Alcoi, clau El Campus d'Alcoi, clau
La UPV i l'Autoritat Portuària d'Alacant signen un conveni de col·laboració.
Tallers Joves conciencia Tallers Joves conciencia
Del 20 al 30 de setembre, tallers relacionats amb la divulgació de la ciència.
Preinscripció màsters Preinscripció màsters
Consulta els resultats de la fase B (termini extraordinari) i, si estàs admès, la data i hora de matrícula.