Jornada d'Acollida 2021/2022

El Campus d'Alcoi de la UPV ha donat la benvinguda als més de 700 estudiants de graus i dobles graus.

[ 03/09/2021 ]

En la Jornada d'Acollida, celebrada en el Pavelló Esportiu de l'Edifici ‘Georgina Blanes’, han participat Joan Jordá i Ángela García, de Delegació d'Alumnes; Alberto Belda, Regidor d'Ocupació i Empresa de l'Ajuntament d'Alcoi; Pau Bernabeu, Director del Campus d'Alcoi de la UPV; i María Esther Gómez Martín, Vicerectora d'Estudiants i Emprenedoria de la UPV.

L'esdeveniment es va organitzar en dos torns per a facilitar les mesures sanitàries derivades de la Covid-19.

El Pla d'Acció Tutorial Universitari (PATU) és un servei que ofereix la Universitat Politècnica de València als estudiants de nou ingrés de grau per a integrar-los en un grup tutoritzat per alumnes-tutors i professors-tutors de la mateixa titulació per a ajudar i acompanyar a l'estudiant durant el seu primer curs acadèmic.

Quan un estudiant accedeix per primera vegada a la universitat s'enfronta a un dels majors reptes de la seua vida estudiantil. Per això, la UPV acompanya als seus estudiants en aquest procés d'adaptació amb les Jornades d'Acolliment i el Pla d'Acció Tutorial Universitari (PATU), dos projectes específics per als estudiants de primer curs inclosos en el Pla Integral d'Acompanyament a l'Estudiant (PIAE+), una iniciativa global per als estudiants de qualsevol curs de grau, màster i doctorat de la UPV.

A més, els grups de Generació Espontània del Campus també van mostrar als nous estudiants tot el seu potencial.

Roberto Perona, alumne excel·lent Roberto Perona, alumne excel·lent
Ha aconseguit ser el 19è millor estudiant de tota Espanya en la modalitat ‘Arquitectura i Enginyeria’.
Reunió amb l’Alcoyano i l’Alcòdiam Reunió amb l’Alcoyano i l’Alcòdiam
El Campus d’Alcoi de la UPV continua amb la intenció d’arribar a tots els sectors de la societat.
Reunió empreses, Ajuntament i UPV Reunió empreses, Ajuntament i UPV
Celebrada al Campus d'Alcoi de la UPV amb responsables d'empreses de l'entorn.
Càtedra Indústria Digital Càtedra Indústria Digital
Signada per la UPV i l'Ajuntament d'Alcoi.
El Campus d'Alcoi, clau El Campus d'Alcoi, clau
La UPV i l'Autoritat Portuària d'Alacant signen un conveni de col·laboració.
Tallers Joves conciencia Tallers Joves conciencia
Del 20 al 30 de setembre, tallers relacionats amb la divulgació de la ciència.
Preinscripció màsters Preinscripció màsters
Consulta els resultats de la fase B (termini extraordinari) i, si estàs admès, la data i hora de matrícula.