El Campus d'Alcoi, clau

La UPV i l'Autoritat Portuària d'Alacant signen un conveni de col·laboració per a aconseguir la transformació digital i tecnològica del port.

[ 03/09/2021 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) i l'Autoritat Portuària d'Alacant han signat un conveni de col·laboració que té per objectiu la transformació digital i tecnològica del port d'Alacant a través de la investigació.

La institució actualment dirigida per José E. Capilla, posseïdora d'una àmplia experiència a nivell de gestió i investigació en infraestructures portuàries, durà a terme aquest nou repte a través del seu Campus d'Alcoi, peça clau en el projecte.

Per al director d'aquest, Pau Bernabéu, es tracta d'una “oportunitat històrica per a acostar la indústria 4.0 i la transformació digital. Hem d'aprofitar aquesta oportunitat perquè diferents grups d'investigació del campus proposen idees per a resoldre els problemes de l'Autoritat Portuària”.

Capella: “Hi ha molt en el que podem col·laborar

En l'acte de signatura del conveni, presidit per la Consellera d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital de la Generalitat Valenciana, Carolina Pascual, Capilla ha recordat que la UPV “té experiència amb l'Autoritat Portuària de València. Per la seua part, el Port d'Alacant és una infraestructura molt complexa i, al mateix temps, importantíssima, i ja coneixem les nombroses oportunitats que es poden obrir en aspectes tan diversos com la logística, la innovació tecnològica, els processos rutinaris del port, la seguretat… Hi ha molt en el que podem col·laborar i el Campus d'Alcoi té una gran capacitat per a això, la que li atorga disposar d'una plantilla d'investigadors molt potent”.

Roberto Perona, alumne excel·lent Roberto Perona, alumne excel·lent
Ha aconseguit ser el 19è millor estudiant de tota Espanya en la modalitat ‘Arquitectura i Enginyeria’.
Reunió amb l’Alcoyano i l’Alcòdiam Reunió amb l’Alcoyano i l’Alcòdiam
El Campus d’Alcoi de la UPV continua amb la intenció d’arribar a tots els sectors de la societat.
Reunió empreses, Ajuntament i UPV Reunió empreses, Ajuntament i UPV
Celebrada al Campus d'Alcoi de la UPV amb responsables d'empreses de l'entorn.
Càtedra Indústria Digital Càtedra Indústria Digital
Signada per la UPV i l'Ajuntament d'Alcoi.
Jornada d'Acollida 2021/2022 Jornada d'Acollida 2021/2022
El Campus d'Alcoi de la UPV ha donat la benvinguda als més de 700 estudiants.
Tallers Joves conciencia Tallers Joves conciencia
Del 20 al 30 de setembre, tallers relacionats amb la divulgació de la ciència.
Preinscripció màsters Preinscripció màsters
Consulta els resultats de la fase B (termini extraordinari) i, si estàs admès, la data i hora de matrícula.