Gala de graduació 2021

Divendres 23 de juliol a les 19 h al Pavelló Mutualidad de Levante del Poliesportiu Francisco Laporta.

[ 21/07/2021 ]

El divendres 23 de juliol a les 19 h, el Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) celebra la Gala de Graduació de prop de 200 egressats dels màsters universitaris, graus i dobles graus. L'esdeveniment institucional tindrà lloc al Pavelló Mutualidad de Levante del Poliesportiu Municipal Francisco Laporta.

En la taula presidencial intervindran el Sr. Vicerector de Professorat i Ordenació Acadèmica, D. Juan Carlos Cano Escribá; el Il·lm. Sr. Alcalde President de la Ciutat d'Alcoi, D. Antonio Francés; el Sr. Director de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi, D. Pau Bernabeu Soler, el Sr. Padrí dels graduats i graduades 2021; D. Antonio Arques; i el Sr. Representant del Col·legi d'Economistes d'Alacant, D. Alfonso Gosálbez.

L'esdeveniment té limitat l'aforament i es podrà seguir en streaming a través d'aquest enllaç. Els egressats estan convocats a les 18 h en el Poliesportiu Francisco Laporta, mentre que els acompanyants poden arribar a partir de les 18.30 h.

L'acte comptarà amb totes les mesures derivades de la situació sanitària marcada per la Covid-19.

100% de les places de preinscripció cobertes 100% de les places de preinscripció cobertes
Tots els graus tenen alumnat en llista d'espera.
VIII Creant Sinèrgies VIII Creant Sinèrgies
Aquesta edició s'ha adaptat a les necessitats actuals compaginant modalitat presencial i semipresencial.
II Premis ‘FUTUR’ II Premis ‘FUTUR’
Lliurats els II Premis ‘FUTUR’ del Campus d’Alcoi de la UPV.
Congrés de Direcció i Enginyeria de Projectes Congrés de Direcció i Enginyeria de Projectes
Finalitza la 25a edició d'aquest congrés internacional organitzat per AEIPRO.
El Macom, en Informe Semanal El Macom, en Informe Semanal
El prestigiós i històric programa de TVE es fa ressò de les seues investigacions.
Guanyadores dels premis 'Jacquard i estampació' Guanyadores dels premis 'Jacquard i estampació'
Ainhoa Sánchez i Aitana Senabre, guanyadores de la VI edició.
Resultats de la preinscripció Resultats de la preinscripció
Consulta si estàs admès en la UPV a partir de les 13 hores del divendres 16 de juliol.