campus d'Alcoi

VIII Creant Sinèrgies

Ja s'ha celebrat el VIII Congrés I+D+i Creant Sinergies Campus d’Alcoi. Aquesta edició s'ha adaptat a les necessitats actuals compaginant modalitat presencial i semipresencial.

[ 19/07/2021 ]

El congrés ha comptat amb 61 inscrits que han presentat 59 comunicacions, les quals es distribueixen en 37 ponències orals, 21 pòsters i la sessió plenària. En total 130 autors han aportat els seus coneixements en aquest congrés.

La presentació plenària per a la qual ha sigut convidat Iván Matías Sciscenko que realitza la seua tesi doctoral en l'EPSA sota el programaMarie Skodowska-Curie Actions-Innovative Training Networks. Podeu veure-la en el vídeo, al costat de la inauguració a càrrec del professor Jorge Jordán i el subdirector de Càtedres d'Empresa, Mecenatge i I+D+i, Javier Silvestre.

Mé informació

Comparteix aquesta notícia o connecta amb el campus d'Alcoi de la UPV en mitjans socials

Robòtica a l'Escola Robòtica a l'Escola
El Campus d'Alcoi de la UPV acostarà la robòtica educativa a estudiants de 5è de Primària.
30 anys d’emprenedoria 30 anys d’emprenedoria
El Campus d’Alcoi celebra 30 anys d’emprenedoria en la Politècnica gràcies a IDEAS UPV.
Home Textils Premium Home Textils Premium
La Càtedra AITEX - UPV participa en el certamen internacional celebrat a València.
Fira de Serveis Fira de Serveis
Èxit en la jornada celebrada en la Plaça Ferrándiz i Carbonell.
Jornada d'Acolliment Jornada d'Acolliment
Més de 600 estudiants s'han matriculat al Campus d'Alcoi.
GROMEP, campió del concurs CEABOT GROMEP, campió del concurs CEABOT
Han guanyat aquest concurs nacional en 9 ocasions de les últimes 10 edicions.
Welcome Exchange students Welcome Exchange students
49 estudiants de diferents països europeus i americans estudiaren a Alcoi durant el primer semestre o el curs complet.