VIII Creant Sinèrgies

Ja s'ha celebrat el VIII Congrés I+D+i Creant Sinergies Campus d’Alcoi. Aquesta edició s'ha adaptat a les necessitats actuals compaginant modalitat presencial i semipresencial.

[ 15/07/2021 ]

El congrés ha comptat amb 61 inscrits que han presentat 59 comunicacions, les quals es distribueixen en 37 ponències orals, 21 pòsters i la sessió plenària. En total 130 autors han aportat els seus coneixements en aquest congrés.

La presentació plenària per a la qual ha sigut convidat Iván Matías Sciscenko que realitza la seua tesi doctoral en l'EPSA sota el programaMarie Skodowska-Curie Actions-Innovative Training Networks. Podeu veure-la en el vídeo, al costat de la inauguració a càrrec del professor Jorge Jordán i el subdirector de Càtedres d'Empresa, Mecenatge i I+D+i, Javier Silvestre.

Mé informació

100% de les places de preinscripció cobertes 100% de les places de preinscripció cobertes
Tots els graus tenen alumnat en llista d'espera.
II Premis ‘FUTUR’ II Premis ‘FUTUR’
Lliurats els II Premis ‘FUTUR’ del Campus d’Alcoi de la UPV.
Congrés de Direcció i Enginyeria de Projectes Congrés de Direcció i Enginyeria de Projectes
Finalitza la 25a edició d'aquest congrés internacional organitzat per AEIPRO.
El Macom, en Informe Semanal El Macom, en Informe Semanal
El prestigiós i històric programa de TVE es fa ressò de les seues investigacions.
Guanyadores dels premis 'Jacquard i estampació' Guanyadores dels premis 'Jacquard i estampació'
Ainhoa Sánchez i Aitana Senabre, guanyadores de la VI edició.
Resultats de la preinscripció Resultats de la preinscripció
Consulta si estàs admès en la UPV a partir de les 13 hores del divendres 16 de juliol.
Sobre virtual de matrícula Sobre virtual de matrícula
El termini de matricula per a titulacions de grau és del 21 al 26 de juliol.