campus d'Alcoi

100% de les places de preinscripció cobertes

En les pròximes hores, l'alumnat preinscrit rebrà un email en el qual se'ls indicarà quan ha de matricular-se telemàticament.

[ 16/07/2021 ]

Al 100 per cent. Resposta excel·lent per part de l'alumnat que ha copat al complet la preinscripció dels 6 graus i 2 dobles graus que es cursen al Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV).

Tots els graus tenen alumnat en llista d'espera, destacant especialment els 423 del Grau d'Enginyeria Informàtica, o els 211 d'Enginyeria Mecànica. Pel que respecta a les notes de tall, la més alta és la d'Enginyeria Química, que és de 9,942.

Pau Bernabéu, director del centre, afirma sentir-se orgullós del treball del Campus d'Alcoi, “un esforç que ha tingut recompensa i també la felicitació expressa des de Rectorat. Hem experimentat un important increment de nombre d'alumnes preinscrits i també de la nota de tall, la qual cosa demostra que estem fent les coses bé. La nota de tall oscil·la entre el 7,039 d'Enginyeria elèctrica i els 9,94 d'Enginyeria Química”.

En les pròximes hores, l'alumnat preinscrit rebrà un correu electrònic en el qual se'ls indicarà quan han de matricular-se telemàticament.

Acollir al màxim nombre d'alumnes

El Campus d’Alcoi de la UPV ja ha comunicat a València el seu desig d'acollir el major nombre d'alumnes possible, i per tant, ha sol·licitat que s'amplie el nombre de places. Una circumstància que es coneixerà dimecres que ve.

Bernabéu ha emplaçat a l'alumnat en llista d'espera a estar pendent d'aquestes notícies que es comunicaran a través dels canals habituals del Campus, incloses les Xarxes Socials.

Dades

Grau en Administració i Direcció d'empreses (ADE)
  • Places: 75.

• Places: 15.
  • Nota de tall: 9,104.
  • Llista d'espera: 37.

Doble Grau ADE + Turisme (Itinerari Alcoi - Gandia)
  • Places: 15.
  • Nota de tall: 11,600.
  • Llista d'espera: 142.

Comparteix aquesta notícia o connecta amb el campus d'Alcoi de la UPV en mitjans socials

Robòtica a l'Escola Robòtica a l'Escola
El Campus d'Alcoi de la UPV acostarà la robòtica educativa a estudiants de 5è de Primària.
30 anys d’emprenedoria 30 anys d’emprenedoria
El Campus d’Alcoi celebra 30 anys d’emprenedoria en la Politècnica gràcies a IDEAS UPV.
Home Textils Premium Home Textils Premium
La Càtedra AITEX - UPV participa en el certamen internacional celebrat a València.
Fira de Serveis Fira de Serveis
Èxit en la jornada celebrada en la Plaça Ferrándiz i Carbonell.
Jornada d'Acolliment Jornada d'Acolliment
Més de 600 estudiants s'han matriculat al Campus d'Alcoi.
GROMEP, campió del concurs CEABOT GROMEP, campió del concurs CEABOT
Han guanyat aquest concurs nacional en 9 ocasions de les últimes 10 edicions.
Welcome Exchange students Welcome Exchange students
49 estudiants de diferents països europeus i americans estudiaren a Alcoi durant el primer semestre o el curs complet.