100% de les places de preinscripció cobertes

En les pròximes hores, l'alumnat preinscrit rebrà un email en el qual se'ls indicarà quan ha de matricular-se telemàticament.

[ 16/07/2021 ]

Al 100 per cent. Resposta excel·lent per part de l'alumnat que ha copat al complet la preinscripció dels 6 graus i 2 dobles graus que es cursen al Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV).

Tots els graus tenen alumnat en llista d'espera, destacant especialment els 423 del Grau d'Enginyeria Informàtica, o els 211 d'Enginyeria Mecànica. Pel que respecta a les notes de tall, la més alta és la d'Enginyeria Química, que és de 9,942.

Pau Bernabéu, director del centre, afirma sentir-se orgullós del treball del Campus d'Alcoi, “un esforç que ha tingut recompensa i també la felicitació expressa des de Rectorat. Hem experimentat un important increment de nombre d'alumnes preinscrits i també de la nota de tall, la qual cosa demostra que estem fent les coses bé. La nota de tall oscil·la entre el 7,039 d'Enginyeria elèctrica i els 9,94 d'Enginyeria Química”.

En les pròximes hores, l'alumnat preinscrit rebrà un correu electrònic en el qual se'ls indicarà quan han de matricular-se telemàticament.

Acollir al màxim nombre d'alumnes

El Campus d’Alcoi de la UPV ja ha comunicat a València el seu desig d'acollir el major nombre d'alumnes possible, i per tant, ha sol·licitat que s'amplie el nombre de places. Una circumstància que es coneixerà dimecres que ve.

Bernabéu ha emplaçat a l'alumnat en llista d'espera a estar pendent d'aquestes notícies que es comunicaran a través dels canals habituals del Campus, incloses les Xarxes Socials.

Dades

Grau en Administració i Direcció d'empreses (ADE)
  • Places: 75.

• Places: 15.
  • Nota de tall: 9,104.
  • Llista d'espera: 37.

Doble Grau ADE + Turisme (Itinerari Alcoi - Gandia)
  • Places: 15.
  • Nota de tall: 11,600.
  • Llista d'espera: 142.

VIII Creant Sinèrgies VIII Creant Sinèrgies
Aquesta edició s'ha adaptat a les necessitats actuals compaginant modalitat presencial i semipresencial.
II Premis ‘FUTUR’ II Premis ‘FUTUR’
Lliurats els II Premis ‘FUTUR’ del Campus d’Alcoi de la UPV.
Congrés de Direcció i Enginyeria de Projectes Congrés de Direcció i Enginyeria de Projectes
Finalitza la 25a edició d'aquest congrés internacional organitzat per AEIPRO.
El Macom, en Informe Semanal El Macom, en Informe Semanal
El prestigiós i històric programa de TVE es fa ressò de les seues investigacions.
Guanyadores dels premis 'Jacquard i estampació' Guanyadores dels premis 'Jacquard i estampació'
Ainhoa Sánchez i Aitana Senabre, guanyadores de la VI edició.
Resultats de la preinscripció Resultats de la preinscripció
Consulta si estàs admès en la UPV a partir de les 13 hores del divendres 16 de juliol.
Sobre virtual de matrícula Sobre virtual de matrícula
El termini de matricula per a titulacions de grau és del 21 al 26 de juliol.