campus d'Alcoi

II Premis ‘FUTUR’

La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d’ESO del curs 2020-2021.

[ 05/07/2021 ]

El Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha premiat als estudiants amb els millors expedients de Ciència de 4t d'ESO d'aquest passat curs 2020-2021. Es tracta de la segona edició d'aquests premis, que s'han lliurat en la Plaça Ferrándiz i Carbonell.

19 estudiants de Bocairent, Villena, Mutxamel i Alcoi han rebut els Premis 'FUTUR'. Els estudiants han estat acompanyats per familiars, amics, directors dels seus respectius centres i personal de les comunitats educatives. Els estudiants han rebut un diploma acreditatiu i marxandatge del campus.

Els Premis 'FUTUR' van nàixer amb la intenció de reconèixer l'esforç dels estudiants, sobretot, en enguany tan atípic. El campus, també, ha volgut rendir un merescut homenatge a la labor dels docents.

L'esdeveniment ha sigut molt emotiu ja que els estudiants han rebut els reconeixements per part del director del Campus d'Alcoi de la UPV, Pau Bernabeu. En representació dels ajuntaments han assistit Xavier Molina, alcalde de Bocairent; Antonio Francés, alcalde d'Alcoi; representants municipals d'Alcoi i part de l'equip directiu del Campus d'Alcoi de la UPV. L'acte ha sigut presentat per José Mengual, de l'Àrea de Comunicació del campus.

Premiats de Villena, Mutxamel, Bocairent i Alcoi

Villena
  • PREMI FUTUR al millor expedient de ciència de 4t d'ESO de l'IES Hermanos Amorós per a AITANA LÓPEZ GARCÍA.
  • PREMI FUTUR al millor expedient de ciència de 4t d'ESO de l'IES Navarro Santa Fe per a MARÍA RODRÍGUEZ HERNÁNDEZ.
  • PREMI FUTUR al millor expedient de ciència de 4t d'ESO de l'IES Las Fuentes per a HÉCTOR SANJUÁN REIG.

Bocairent
  • PREMI FUTUR al millor expedient de ciència de 4t d'ESO de l'IES Bocairent per a ÀNGELA ASENSIO BORDERIA.

Mutxamel
  • PREMI FUTUR al millor expedient de ciència de 4t d'ESO de l'IES L’Alluser per a IGNACIO SÁNCHEZ SALVADOR.
  • PREMI FUTUR al millor expedient de ciència de 4t d'ESO de l'IES Mutxamel per a JULIA LIMIÑANA BOX.

Alcoi
  • PREMI FUTUR al millor expedient de ciència de 4t d'ESO del Colegio Santa Ana per a AITANA OCHANDO MOTA.
  • PREMI FUTUR al millor expedient de ciència de 4t d'ESO del Col·legi Sant Roc per a JULIA ALEMANY AURA.
  • PREMI FUTUR al millor expedient de ciència de 4t d'ESO del Colegio San Vicente Ferrer per a MARIA DOLORES THORNES FRANCÉS.
  • PREMI FUTUR al millor expedient de ciència de 4t d'ESO del Colegio San Vicente de Paul per a MARCOS BOU GALLARDO.
  • PREMI FUTUR al millor expedient de ciència de 4t d'ESO del Colegio Salesianos Juan XXIII per a ANA RICO SOLER.
  • PREMI FUTUR al millor expedient de ciència de 4t d'ESO del Colegio Sagrada Familia - Esclavas per a IVÁN BELCHÍ MANZANERA.
  • PREMI FUTUR al millor expedient de ciència de 4t d'ESO del Colegio La Salle per a MARÍA JORDÁ BLANES.
  • PREMI FUTUR al millor expedient de ciència de 4t d'ESO del Colegio La Presentación - Carmelitas per a SALMA EL KADDOURI EL KHALFIOUI.
  • PREMI FUTUR al millor expedient de ciència de 4t d'ESO del Colegio José Arnauda per a LAURA GALLARDO PÉREZ.
  • PREMI FUTUR al millor expedient de ciència de 4t d'ESO de l'IES Andreu Sempere per a ESTRELLA JACOMÉ GILABERT.
  • PREMI FUTUR al millor expedient de ciència de 4t d'ESO de l'IES Pare Vitòria per a JOAN PEÑA SEMPERE.
  • PREMI FUTUR al millor expedient de ciència de 4t d'ESO de l'IES Cotes Baixes per a JUDIT MORENO GALDÓN i EDUARD HILARIO GARCÍA.

Preinscripció en graus

La preinscripción en grados y dobles grados continúa abierta hasta el 9 de julio en el Campus de Alcoy de la UPV. La oferta formativa es la siguiente:

• Grau en Administració i Direcció d'Empreses (ADE).
  • Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes.
  • Grau en Enginyeria Informàtica.
  • Grau en Enginyeria Elèctrica.
  • Grau en Enginyeria Mecànica.
  • Grau en Enginyeria Química.
  • Doble Grau ADE + Turisme.
  • Doble Grau ADE + Enginyeria Informàtica.

Comparteix aquesta notícia o connecta amb el campus d'Alcoi de la UPV en mitjans socials

Robòtica a l'Escola Robòtica a l'Escola
El Campus d'Alcoi de la UPV acostarà la robòtica educativa a estudiants de 5è de Primària.
30 anys d’emprenedoria 30 anys d’emprenedoria
El Campus d’Alcoi celebra 30 anys d’emprenedoria en la Politècnica gràcies a IDEAS UPV.
Home Textils Premium Home Textils Premium
La Càtedra AITEX - UPV participa en el certamen internacional celebrat a València.
Fira de Serveis Fira de Serveis
Èxit en la jornada celebrada en la Plaça Ferrándiz i Carbonell.
Jornada d'Acolliment Jornada d'Acolliment
Més de 600 estudiants s'han matriculat al Campus d'Alcoi.
GROMEP, campió del concurs CEABOT GROMEP, campió del concurs CEABOT
Han guanyat aquest concurs nacional en 9 ocasions de les últimes 10 edicions.
Welcome Exchange students Welcome Exchange students
49 estudiants de diferents països europeus i americans estudiaren a Alcoi durant el primer semestre o el curs complet.