El Macom, en Informe Semanal

El prestigiós i històric programa de TVE es fa ressò de les seues investigacions.

El prestigiós i històric programa de TVE, Informe Semanal, es fa ressò de les investigacions del Màster de Màrqueting UPV (MACOM), impartit al Campus d'Alcoi.

[ 01/07/2021 ]

Pots vore el reportatge emès al web de RTVE: vore reportatge.

També el web marketingdirecto.com s'ha fet eco de la repercussió del programa: vore publicació.

I el passat 7 de juliol van realitzar en À Punt Ràdio una entrevista a Pablo Ferreirós i Ana Mengual sobre com tenir més coneixement dels estímuls que afecten les persones. Això continua sent l'objectiu de moltes empreses, ja que ho apliquen per a fer productes fets a mesura per a les persones consumidores.

Escolta l'entrevista completa:

Més informació

100% de les places de preinscripció cobertes 100% de les places de preinscripció cobertes
Tots els graus tenen alumnat en llista d'espera.
VIII Creant Sinèrgies VIII Creant Sinèrgies
Aquesta edició s'ha adaptat a les necessitats actuals compaginant modalitat presencial i semipresencial.
II Premis ‘FUTUR’ II Premis ‘FUTUR’
Lliurats els II Premis ‘FUTUR’ del Campus d’Alcoi de la UPV.
Congrés de Direcció i Enginyeria de Projectes Congrés de Direcció i Enginyeria de Projectes
Finalitza la 25a edició d'aquest congrés internacional organitzat per AEIPRO.
Guanyadores dels premis 'Jacquard i estampació' Guanyadores dels premis 'Jacquard i estampació'
Ainhoa Sánchez i Aitana Senabre, guanyadores de la VI edició.
Resultats de la preinscripció Resultats de la preinscripció
Consulta si estàs admès en la UPV a partir de les 13 hores del divendres 16 de juliol.
Oferta de Places en les Titulacions de Grau UPV Oferta de Places en les Titulacions de Grau UPV
Oferta de places per a estudiants amb estudis universitaris oficials parcials espanyols o estudis estrangers.