campus d'Alcoi

El Macom, en Informe Semanal

El prestigiós i històric programa de TVE es fa ressò de les seues investigacions.

El prestigiós i històric programa de TVE, Informe Semanal, es fa ressò de les investigacions del Màster de Màrqueting UPV (MACOM), impartit al Campus d'Alcoi.

[ 19/07/2021 ]

Pots vore el reportatge emès al web de RTVE: vore reportatge.

També el web marketingdirecto.com s'ha fet eco de la repercussió del programa: vore publicació.

I el passat 7 de juliol van realitzar en À Punt Ràdio una entrevista a Pablo Ferreirós i Ana Mengual sobre com tenir més coneixement dels estímuls que afecten les persones. Això continua sent l'objectiu de moltes empreses, ja que ho apliquen per a fer productes fets a mesura per a les persones consumidores.

Escolta l'entrevista completa:

Més informació

Comparteix aquesta notícia o connecta amb el campus d'Alcoi de la UPV en mitjans socials

Robòtica a l'Escola Robòtica a l'Escola
El Campus d'Alcoi de la UPV acostarà la robòtica educativa a estudiants de 5è de Primària.
30 anys d’emprenedoria 30 anys d’emprenedoria
El Campus d’Alcoi celebra 30 anys d’emprenedoria en la Politècnica gràcies a IDEAS UPV.
Home Textils Premium Home Textils Premium
La Càtedra AITEX - UPV participa en el certamen internacional celebrat a València.
Fira de Serveis Fira de Serveis
Èxit en la jornada celebrada en la Plaça Ferrándiz i Carbonell.
Jornada d'Acolliment Jornada d'Acolliment
Més de 600 estudiants s'han matriculat al Campus d'Alcoi.
GROMEP, campió del concurs CEABOT GROMEP, campió del concurs CEABOT
Han guanyat aquest concurs nacional en 9 ocasions de les últimes 10 edicions.
Welcome Exchange students Welcome Exchange students
49 estudiants de diferents països europeus i americans estudiaren a Alcoi durant el primer semestre o el curs complet.