Màxima presencialitat 21-22

Llig el comunicat de Marival Segarra, vicerectora d'Organització d'Estudis, Qualitat, Acreditació i Llengües.

[ 21/06/2021 ]

Benvolgut company,

Benvolguda companya,

Et faig arribar, per a la teua informació, el document Protocol d'actuació per al curs universitari 2021-2022 que acabem de rebre de la Direcció General d'Universitats i la Direcció General de Salut Pública.

T'avance que el document advoca per la màxima presencialitat, la qual cosa representa una gran alegria i marca, sens dubte, l'inici del retorn a la tan desitjada normalitat. Les persones responsables de les ERT ja són coneixedores del text i, sempre amb el vistiplau del Vicerectorat de Diàleg Social, Prevenció, Conciliació i Esport, establiran les mesures concretes en cada centre, dins de les línies mestres indicades en aquest protocol.

En aquest mateix sentit, et comunique que les classes deixaran de gravar-se de manera automàtica. Per tant, a partir de l'inici del nou curs 21-22, qualsevol professora o professor que desitge fer ús del servei de videoapunts, haurà de realitzar la sol·licitud.

Salutacions afectuoses,

Marival Segarra

Vicerectora d'Organització d'Estudis, Qualitat, Acreditació i Llengües

100% de les places de preinscripció cobertes 100% de les places de preinscripció cobertes
Tots els graus tenen alumnat en llista d'espera.
VIII Creant Sinèrgies VIII Creant Sinèrgies
Aquesta edició s'ha adaptat a les necessitats actuals compaginant modalitat presencial i semipresencial.
II Premis ‘FUTUR’ II Premis ‘FUTUR’
Lliurats els II Premis ‘FUTUR’ del Campus d’Alcoi de la UPV.
Congrés de Direcció i Enginyeria de Projectes Congrés de Direcció i Enginyeria de Projectes
Finalitza la 25a edició d'aquest congrés internacional organitzat per AEIPRO.
El Macom, en Informe Semanal El Macom, en Informe Semanal
El prestigiós i històric programa de TVE es fa ressò de les seues investigacions.
Guanyadores dels premis 'Jacquard i estampació' Guanyadores dels premis 'Jacquard i estampació'
Ainhoa Sánchez i Aitana Senabre, guanyadores de la VI edició.
Resultats de la preinscripció Resultats de la preinscripció
Consulta si estàs admès en la UPV a partir de les 13 hores del divendres 16 de juliol.