Activitats per a joves

Programes dirigits a joves nascuts entre 2003 i 2006.

[ 18/06/2021 ]

Dins de l'oferta de l'Escola d'Estiu, es desenvolupa el programa "ACTIVITATS PER A JOVES".

Està dirigit a joves nascuts entre 2003 i 2006.

Es podrà realitzar la inscripció del 21 al 23 de juny en la web de l'Escola d'Estiu (Activitats per a Joves) i en la intranet per als membres de la UPV.

• Any de naixement 2006: Campament Aventura del 12 al 16 de juliol + Campus Experimentadel 19 al 23 de juliol. 40 places. Preu: 300€
  • Any de naixement 2005: Campament Experimenta del 12 al 16 de juliol + Campus Aventuradel 19 al 23 de juliol. 40 places. Preu: 300€
  • Any de naixement 2004 y 2003: Campament Aventura del 26 al 30 de juliol. 40 places. Preu: 220€

El Campament Aventura consisteix en l'estada en un alberg de la Comunitat Valenciana on es desenvoluparà una programació d'activitats d'aventura aquàtiques i de muntanya (eixida dilluns al matí i retorn el divendres a la vesprada).

Al Campus Experimenta realitzarem activitats en la piscina, científic-tecnològiques, i predeportivas al Campus de Vera, en horari de 9.00 a 14.00. A més tindran una excursió.

Les inscripcions dels participants nascuts en 2006 i 2005 són per a les dues activitats, no podent seleccionar-se entre elles.

100% de les places de preinscripció cobertes 100% de les places de preinscripció cobertes
Tots els graus tenen alumnat en llista d'espera.
VIII Creant Sinèrgies VIII Creant Sinèrgies
Aquesta edició s'ha adaptat a les necessitats actuals compaginant modalitat presencial i semipresencial.
II Premis ‘FUTUR’ II Premis ‘FUTUR’
Lliurats els II Premis ‘FUTUR’ del Campus d’Alcoi de la UPV.
Congrés de Direcció i Enginyeria de Projectes Congrés de Direcció i Enginyeria de Projectes
Finalitza la 25a edició d'aquest congrés internacional organitzat per AEIPRO.
El Macom, en Informe Semanal El Macom, en Informe Semanal
El prestigiós i històric programa de TVE es fa ressò de les seues investigacions.
Guanyadores dels premis 'Jacquard i estampació' Guanyadores dels premis 'Jacquard i estampació'
Ainhoa Sánchez i Aitana Senabre, guanyadores de la VI edició.
Resultats de la preinscripció Resultats de la preinscripció
Consulta si estàs admès en la UPV a partir de les 13 hores del divendres 16 de juliol.