Preinscripció retitulats

El termini de preinscripció per als cursos d'adaptació al Grau que ofereix l'EPSA romandrà obert des del 15 de juny fins el 6 de juliol.

[ 07/06/2021 ]

El termini de preinscripció per als cursos d'adaptació al Grau que ofereix l'EPSA romandrà obert fins al pròxim dia 6 de juliol.

A aquest curs poden accedir tots aquells titulats en Enginyeries Tècniques (especialitat elèctrica, mecànica, disseny industrial, química i informàtica) que desitgen obtenir la titulació de Grau en la seua mateixa especialitat.

Nombre de places:

• Grau en Enginyeria Química ------------------------------------------------------------------ 15 places
  • Grau en Enginyeria Informàtica --------------------------------------------------------------- 20 places
  • Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Producte ------ 15 places
  • Grau en Enginyeria Mecànica ----------------------------------------------------------------- 15 places
  • Grau en Enginyeria Elèctrica ------------------------------------------------------------------ 15 places

La Preinscripció la podràs realitzar des de la següent pàgina:

Per a qualsevol consulta, realitze-la des de la plataforma poliConsulta.

Tota la informació sobre el contingut del curs, horaris, etc la podeu trobar al web o consultant directament al Servei d´alumnat del Campus.

100% de les places de preinscripció cobertes 100% de les places de preinscripció cobertes
Tots els graus tenen alumnat en llista d'espera.
VIII Creant Sinèrgies VIII Creant Sinèrgies
Aquesta edició s'ha adaptat a les necessitats actuals compaginant modalitat presencial i semipresencial.
II Premis ‘FUTUR’ II Premis ‘FUTUR’
Lliurats els II Premis ‘FUTUR’ del Campus d’Alcoi de la UPV.
Congrés de Direcció i Enginyeria de Projectes Congrés de Direcció i Enginyeria de Projectes
Finalitza la 25a edició d'aquest congrés internacional organitzat per AEIPRO.
El Macom, en Informe Semanal El Macom, en Informe Semanal
El prestigiós i històric programa de TVE es fa ressò de les seues investigacions.
Guanyadores dels premis 'Jacquard i estampació' Guanyadores dels premis 'Jacquard i estampació'
Ainhoa Sánchez i Aitana Senabre, guanyadores de la VI edició.
Resultats de la preinscripció Resultats de la preinscripció
Consulta si estàs admès en la UPV a partir de les 13 hores del divendres 16 de juliol.