Taules Redones Graus

Ja pots veure les taules redones en les quals els titulats expliquen la seua experiència.

Ja pots veure les taules redones en les quals els titulats expliquen la seua experiència i les eixides professionals als estudiants del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 07/06/2021 ]

La finalitat d'aquestes Taules Redones és que els estudiants del Campus d'Alcoi de la UPV coneguen totes les possibilitats i eixides professionals que poden tenir en el moment de finalitzar els seus estudis.

Taula Redona Grau en Enginyeria Informàtica

Taula Redona Grau en Enginyeria Química

Taula Redona Grau en Enginyeria Mecànica

Taula Redona Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes

Taula Redona Grau en Enginyeria Elèctrica

Taula Redona Grau en Administració i Direcció d'Empreses

100% de les places de preinscripció cobertes 100% de les places de preinscripció cobertes
Tots els graus tenen alumnat en llista d'espera.
VIII Creant Sinèrgies VIII Creant Sinèrgies
Aquesta edició s'ha adaptat a les necessitats actuals compaginant modalitat presencial i semipresencial.
II Premis ‘FUTUR’ II Premis ‘FUTUR’
Lliurats els II Premis ‘FUTUR’ del Campus d’Alcoi de la UPV.
Congrés de Direcció i Enginyeria de Projectes Congrés de Direcció i Enginyeria de Projectes
Finalitza la 25a edició d'aquest congrés internacional organitzat per AEIPRO.
El Macom, en Informe Semanal El Macom, en Informe Semanal
El prestigiós i històric programa de TVE es fa ressò de les seues investigacions.
Guanyadores dels premis 'Jacquard i estampació' Guanyadores dels premis 'Jacquard i estampació'
Ainhoa Sánchez i Aitana Senabre, guanyadores de la VI edició.
Resultats de la preinscripció Resultats de la preinscripció
Consulta si estàs admès en la UPV a partir de les 13 hores del divendres 16 de juliol.