Ajudes mobilitat practiques internacionals o interregionals

Convocatòria University Junior International Entrepreneurs.

Convocatòria University Junior International Entrepreneurs (UJIE) 2021” a la UPV.

[ 07/06/2021 ]

T'agradaria realitzar una estada a l'estranger o en una altra ciutat espanyola per a millorar les teues competències emprenedores i desenvolupar la teua idea?

Si eres estudiant o acabat de titular de la UPV, Aquesta és la teua oportunitat!

La UPV llança la VII edició del Programa “University Junior International Entrepreneurs”, impulsat i finançat per la Generalitat Valenciana a través de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, amb la finalitat d'augmentar les competències emprenedores i transversals, així com de motivar als estudiants i acabats de titular de la UPV cap a l'emprenedoria.

L'objetiu és concedir 10 ajudes de mobilitat per a realitzar estades de dues-tres mesos a Europa o en alguna ciutat d'Espanya en entitats, centres d'emprenedoria o empreses consolidades i relacionades amb la idea de negoci que vulgues desenvolupar, on podràs millorar les teues habilitats emprenedores, aprendre de forma col·laborativa, formar-te en emprenedoria global i desenvolupar la teua idea de negoci.

10 ajudes de mobilitat a gaudir a partir de setembre i fins a desembre 2021

Cada ajuda permet realitzar una estada de pràctiques presencials d'emprenedoria d'una duració mínima de 2 mesos i màxima de 3 mesos, en entitats d'Europa a triar entre:

a) Pràctiques INTERNACIONALS: 3.750 euros bruts per els 3 mesos sencers d'estada!
  • En qualsevol país europeu o regió emprenedora europea sense necessitat de participar dins del marc del programa Erasmus + (només per a estudiants UPV).
  • Als països participants en el programa Erasmus + (per a estudiants i acabats de titular UPV).
  • L'ajuda serà de 1.250 euros bruts per mes sencer d'estada de pràctiques.
  • A més, si el país destine està dins dels participants en Erasmus+, podràs optar a les ajudes addicionals corresponents del Programa Erasmus+.

b) Pràctiques INTERREGIONALS en qualsevol ciutat d'Espanya (per a estudiants UPV)
  • L'ajuda serà de 750 euros bruts per mes sencer d'estada de pràctiques. 2.250 euros pels 3 mesos!
  • Podràs triar i contactar amb l'entitat, centre o empresa en la qual vols realitzar l'estada.

Termini de presentació de sol·licituds i resta de documentació obert fins el 25 de juny de 2021!!

Presenta la sol·licitud signada màxim fins a la data assenyalada en qualsevol de les oficines de Registre de la UPV, en la seu electrònica de la UPV, a través del Registre Electrònic Comú de l'Administració de l'Estat o per qualsevol dels mitjans establits en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'Octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, dirigint la sol·licitud a IDEES UPV.

Consulta les bases a continuació i si tens algun dubte, posa't en contacte amb nosaltres en ideas@ideas.upv.es.

100% de les places de preinscripció cobertes 100% de les places de preinscripció cobertes
Tots els graus tenen alumnat en llista d'espera.
VIII Creant Sinèrgies VIII Creant Sinèrgies
Aquesta edició s'ha adaptat a les necessitats actuals compaginant modalitat presencial i semipresencial.
II Premis ‘FUTUR’ II Premis ‘FUTUR’
Lliurats els II Premis ‘FUTUR’ del Campus d’Alcoi de la UPV.
Congrés de Direcció i Enginyeria de Projectes Congrés de Direcció i Enginyeria de Projectes
Finalitza la 25a edició d'aquest congrés internacional organitzat per AEIPRO.
El Macom, en Informe Semanal El Macom, en Informe Semanal
El prestigiós i històric programa de TVE es fa ressò de les seues investigacions.
Guanyadores dels premis 'Jacquard i estampació' Guanyadores dels premis 'Jacquard i estampació'
Ainhoa Sánchez i Aitana Senabre, guanyadores de la VI edició.
Resultats de la preinscripció Resultats de la preinscripció
Consulta si estàs admès en la UPV a partir de les 13 hores del divendres 16 de juliol.