IV edició d'ideaT kids UPV Campus d'Alcoi

Rècord de participació amb centres d'Alcoi, L'Olleria i Cocentaina amb més de 550 xicotets emprenedors. Els ODS, presents en els 26 projectes presentats.

[ 29/05/2021 ]

Alumnes de 5é i 6é de primària de 8 centres educatius han participat en l'IV ideaT kids UPV Campus d'Alcoi. El certamen en línia ha sigut organitzat per IDEAS UPV i el campus amb la finalitat de promocionar entre els més xicotets el Grau en Administració i Direcció d'Empreses (ADE). El concurs té com a objectiu incentivar entre els alumnes de primària el desenvolupament de competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d'emprenedoria alineats amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) que planteja l'Agenda 2030.

Han participat 550 estudiants de centres educatius de L'Olleria, Cocentaina i Alcoi amb 26 projectes:

• Col·legi Fundació Educativa ACI - Col·legi Esclaves SCJ d'Alcoi.
  • Col·legi Isabel La Catòlica de L’Olleria.
  • Col·legi José Arnauda d'Alcoi.
  • Col·legi La Salle d'Alcoi.
  • Col·legi Manuel Sanchís Guarner de L’Olleria.
  • Col·legi Salesians Sant Vicent Ferrer d'Alcoi.
  • Col·legi Sant Joan Bosco de Cocentaina.
  • Col·legi Sant Roc d'Alcoi.

L'acte ha comptat amb la presència de José Millet, vicerector d'Ocupació i Emprenedoria de la UPV; Pau Bernabeu, director del Campus d'Alcoi de la UPV; David Cuesta, subdirector d'Emprenedoria, Ocupació i Relacions Internacionals; i Emilio Golf, director acadèmic del Grau en ADE. Ana García Bernabeu, professora del Departament d'Economia i Ciències Socials, ha presentat l'esdeveniment.

El comité de selecció dels premis ha estat format per Emilio Golf, Ana García Bernabeu, David Cuesta, María Márquez com a Cap de Secció d'IDEAS UPV i 2 membres en representació de tots els col·legis triats per sorteig.

Sonia Pérez de Villar és emprenedora d'IDEES UPV i actualment és CEO de Projecte A. Els 5 equips premiats rebran un taller formatiu a càrrec de Sonia Pérez sobre videojocs o disseny 3D.

Projectes premiats

En aquesta quarta edició del concurs s'han lliurat 5 premis:

• Pets Café’ de la classe 5éB del Col·legi José Arnauda d'Alcoi.
  • Boscovid’ de la classe 6éA del CEIP Sant Joan Bosco de Cocentaina.
  • NET Dron’ de la classe 6éA del Col·legi Sant Roc d'Alcoi.
  • Smartshoes’ de la classe 6éB del Col·legi La Salle d'Alcoi.
  • El Setrill’ de la classe 5éºA del CEIP Manuel Sanchis Guarner de L’Olleria.

100% de les places de preinscripció cobertes 100% de les places de preinscripció cobertes
Tots els graus tenen alumnat en llista d'espera.
VIII Creant Sinèrgies VIII Creant Sinèrgies
Aquesta edició s'ha adaptat a les necessitats actuals compaginant modalitat presencial i semipresencial.
II Premis ‘FUTUR’ II Premis ‘FUTUR’
Lliurats els II Premis ‘FUTUR’ del Campus d’Alcoi de la UPV.
Congrés de Direcció i Enginyeria de Projectes Congrés de Direcció i Enginyeria de Projectes
Finalitza la 25a edició d'aquest congrés internacional organitzat per AEIPRO.
El Macom, en Informe Semanal El Macom, en Informe Semanal
El prestigiós i històric programa de TVE es fa ressò de les seues investigacions.
Guanyadores dels premis 'Jacquard i estampació' Guanyadores dels premis 'Jacquard i estampació'
Ainhoa Sánchez i Aitana Senabre, guanyadores de la VI edició.
Resultats de la preinscripció Resultats de la preinscripció
Consulta si estàs admès en la UPV a partir de les 13 hores del divendres 16 de juliol.