Voluntariat lingüístic

L'SPNL a Alcoi ha realitzat el sorteig de dos paquets turístics a la serra de Mariola.

[ 24/03/2021 ]

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) a Alcoi ha sortejat dos paquets turístics a la serra de Mariola entre les persones membres del Voluntariat lingüístic d’aquest campus de la Universitat Politècnica de València.

Jeroni Riera Monge, estudiant del Grau en Enginyeria Elèctrica de l’EPSA, és el guanyador d’una estada de dues nits en una casa rural, visita guiada i tast de productes típics (per a dues persones).

Clara Gómez Sanchis, estudiant del Grau en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes de l’EPSA ha guanyat una visita guiada i un tast de productes típics per a dues persones.

El Voluntariat lingüístic de la UPV és un programa per a impulsar la participació de l’estudiantat universitari en la promoció de la millora de l’ús del valencià i del plurilingüisme. La inscripció es pot fer durant tot l’any i es pot participar en totes les activitats que s’organitzen a la UPV.

Josefa Mula, investigadora en l'elit nacional Josefa Mula, investigadora en l'elit nacional
És la 4a més citades a Espanya en la disciplina d'enginyeria industrial.
Pla estratègic del campus Pla estratègic del campus
Reunió de la nova direcció del Campus amb el conseller Rafael Climent.
Projecte Bioresins Projecte Bioresins
Personal investigador del campus d'Alcoi desenvolupa plàstics biodegradables.
VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors
El Col·legi Salesians Joan XXIII i l'IES Cotes Baixes han sigut els premiats.
Màster Universitari i Empresa Màster Universitari i Empresa
El Campus d'Alcoi incentivarà els TFM que aborden necessitats d'empreses.
Welcome international Students Welcome international Students
23 alumnes d'altres universitats estudien a Alcoi.
Eleccions a rector de la UPV Eleccions a rector de la UPV
José Manuel Barat, José E. Capilla i Ángel Ortiz són els candidats.