Seguiment COVID-19 a la UPV

La Universitat Politècnica de València publica una nova pàgina en la qual mostra l'historial de casos de COVID-19 entre PAS i PDI.

[ 22/03/2021 ]

La UPV fa pública una web amb informació sobre els casos de COVID-19 entre el personal d'administració i serveis (PAS) i el personal docent i investigador (PDI) ocorreguts des de setembre del 2020, data en la qual es va poder realitzar el registre sistematitzat.

Totes les dades són proporcionades i actualitzades pel Servei Integrat de Prevenció i Salut Laboral (SIPSL) de la UPV, que continuarà afegint la informació setmanalment. La pàgina recull els casos cada set dies, el total des del primer registre i la incidència acumulada calculada sobre una població de 5.000 persones treballadores.

A més, en la mateixa web estan desglossades també de forma setmanal les dades sobre l'origen de les infeccions i en quin campus s'han produït. Tot és recollit pel SIPSL a través del Centre de Salut Laboral Juana Portaceli, on alguns casos són valorats, o bé a través de la mateixa informació que PAS i PDI han proporcionat. En tot moment, s'ha realitzat la notificació pertinent a Salut Pública.

La pàgina serà accessible des del portal Tot sobre la COVID ue la Universitat Politècnica de València ja va fer públic a l'inici de la pandèmia.

Josefa Mula, investigadora en l'elit nacional Josefa Mula, investigadora en l'elit nacional
És la 4a més citades a Espanya en la disciplina d'enginyeria industrial.
Pla estratègic del campus Pla estratègic del campus
Reunió de la nova direcció del Campus amb el conseller Rafael Climent.
Projecte Bioresins Projecte Bioresins
Personal investigador del campus d'Alcoi desenvolupa plàstics biodegradables.
VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors
El Col·legi Salesians Joan XXIII i l'IES Cotes Baixes han sigut els premiats.
Màster Universitari i Empresa Màster Universitari i Empresa
El Campus d'Alcoi incentivarà els TFM que aborden necessitats d'empreses.
Welcome international Students Welcome international Students
23 alumnes d'altres universitats estudien a Alcoi.
Eleccions a rector de la UPV Eleccions a rector de la UPV
José Manuel Barat, José E. Capilla i Ángel Ortiz són els candidats.