Presa de possessió EPSA

Pablo Andrés Bernabeu Soler pren possessió del seu càrrec com a director de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi.

[ 16/03/2021 ]

La Sala de Graus 'Roberto García Payá' del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) va acollir el Solemne Acte de Presa de possessió de director de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi (EPSA). L'esdeveniment va comptar amb totes les mesures higièniques i sanitàries adaptades a la situació actual marcada per la Covid-19.

En el cerimonial van participar el Sr. Secretari General de la UPV, Sr. Josep Antoni Claver Campillo; el Sr. Rector Magnífic de la UPV, Sr. Francisco José Mora Mas; el Sr. Director electe de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi, Sr. Pablo Andrés Bernabeu Soler; i el Sr. Director ixent de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi, Sr. Juan Ignacio Torregrosa López. Van assistir també part de la comunitat universitària de la UPV, familiars, l'alcalde d'Alcoi, Sr. Antonio Francés Pérez; i el regidor d'Ocupació, Empresa i Educació de l'Ajuntament d'Alcoi, Sr. Alberto Belda Ripoll.

L'esdeveniment va començar amb les paraules de Sr. Juan Ignacio Torregrosa López, qui va donar l'enhorabona al nou equip directiu i va donar "el seu suport i lleialtat" per a fer que "el campus i la universitat progressen".

A continuació, el Sr. Secretari General de la UPV, Sr. Josep Antoni Claver Campillo, ha procedit a la lectura de l'acta amb la finalitat de donar fe del Solemne Acte de Presa de Possessió.

En aquest moment, Sr. Pablo Andrés Bernabeu Soler prengué possessió del càrrec: "Promet complir fidelment les obligacions del meu càrrec, guardar i fer guardar la Constitució, l'Estatut d'Autonomia de la Comunitat Valenciana i els Estatuts de la Universitat Politècnica de València”.

Després de la presa de possessió el director electe, va pronunciar un emotiu discurs en el qual va afirmar que "el procés de creixement del campus implica ineludiblement que la UPV modifique els seus estatuts perquè reconega jurídicament que disposa de tres campus". Ha afegit que "és imprescindible un procés de descentralització que ens dote de competències pròpies en investigació i en la unitat de doctorat". Va reivindicar també la necessitat d'una Ciutat Politècnica de la Innovació a Alcoi.

En el discurs, Pablo Andrés Bernabeu Soler també va reconèixer la intenció de "recuperar part de l'edifici de Viaducte, compartir-lo amb l'Ajuntament i que l'edifici no perda la vinculació amb la universitat".

Abans de finalitzar l'acte, el Sr. Rector Magnífic de la UPV, Sr. Francisco José Mora Mas, va reconèixer el treball realitzat per l'anterior director i destacà que "les direccions dels centres juguen un paper fonamental per a avançar en la imprescindible renovació del procés d'ensenyament i aprenentatge, amb la finalitat d'adaptar-nos a les noves exigències i contextos".

Equip directiu del Campus d'Alcoi de la UPV

• Pablo Andrés Bernabeu Soler - Director.
  • Vicente Díez Valdés - Secretari.
  • Miguel Jorge Reig Pérez - Prefectura d'Estudis.
  • Beatriz Eixerés Tomás - Subdirecció d'Alumnat i Generació Espontània.
  • Carlos Sastre Mengual - Subdirecció de Transformació Digital i Comunicació.
  • José Manuel Díez Aznar - Subdirecció d'Infraestructures i Foment.
  • Javier L. Silvestre Blanes - Subdirecció de Càtedres d'Empresa, Mecenatge i I+D+i.
  • Lucía Agud Albesa - Subdirecció de Formació Permanent, Títols Propis i Formació Online.
  • José María Gadea Borrell - Subdirecció de Dinamització Interna i Col·legi Major (Subdirector Primer).
  • David Cuesta Frau - Subdirecció d'Emprenedoria, Ocupació i Relacions Internacionals.
  • María Francisca Sempere Ripoll - Subdirecció de Qualitat i innovació docent.
  • Antonio Giménez Morera - Responsable de l'Àrea de Relacions amb els Municipis i Seus Universitàries.
  • Vicente Jesús Seguí Llinares - Responsable de l'Àrea de Planificació i Desenvolupament del Campus.
  • Pau Miró i Martínez - Responsable de l'Àrea de Medi Ambient, Cooperació i Igualtat.

Josefa Mula, investigadora en l'elit nacional Josefa Mula, investigadora en l'elit nacional
És la 4a més citades a Espanya en la disciplina d'enginyeria industrial.
Pla estratègic del campus Pla estratègic del campus
Reunió de la nova direcció del Campus amb el conseller Rafael Climent.
Projecte Bioresins Projecte Bioresins
Personal investigador del campus d'Alcoi desenvolupa plàstics biodegradables.
VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors
El Col·legi Salesians Joan XXIII i l'IES Cotes Baixes han sigut els premiats.
Màster Universitari i Empresa Màster Universitari i Empresa
El Campus d'Alcoi incentivarà els TFM que aborden necessitats d'empreses.
Welcome international Students Welcome international Students
23 alumnes d'altres universitats estudien a Alcoi.
Eleccions a rector de la UPV Eleccions a rector de la UPV
José Manuel Barat, José E. Capilla i Ángel Ortiz són els candidats.