Servei d'Esports i Biblioteca

Els serveis d'Esports i Biblioteca del Campus d'Alcoi es reprenen, però amb algunes restriccions.

[ 01/03/2021 ]

SERVEI D'ESPORTS

A partir del dilluns 1 de març, es reprèn només l'activitat esportiva següent:

• Reserva d'instal·lacions esportives: Pistes de PÀDEL en l'horari habitual (de dilluns a divendres de 9 a 21 h). NO es podran utilitzar dutxes ni vestuaris.
  • CURSA DE LA DONA UPV: es realitzarà de forma virtual perquè córregues en el moment que millor et vinga. Hi haurà una classificació específica per campus.

Et recordem que tens a la teua disposició el programa esportiu online. També pots completar la teua formació acadèmica amb el programa de formació esportiva online.

SERVEI de Biblioteca

La biblioteca del campus reobrirà per a l'estudi des del dilluns 1 de març, amb horari de 8-21 hores, de dilluns a divendres. L'accés es tancarà a les 20.30 i el servei de préstec serà de 9 a 20 hores. Les cabines d'estudi continuaran tancades.

Estudi en sala:
  • Accés només per a la comunitat universitària UPV.
  • L'alumne només podrà ocupar el lloc assignat, que estarà numerat.
  • Es portarà posada en tot moment màscara i caldrà mantenir el distanciament, no havent de moure's l'usuari del seu lloc excepte per a eixir, anar a la condícia o al mostrador.

Per a ocupar un lloc:
      Passa amb el teu carnet UPV pel mostrador, on se't prestarà un lloc numerat.
      Amb gel i paper neta el teu lloc (cadira i taula) abans d'ocupar-lo.
      En finalitzar, passa per mostrador a "retornar" el lloc.

Préstec de llibres i portàtils:
  • Préstec: Exigeix reserva prèvia des de Polibuscador. Una vegada rebut el correu de confirmació, prendre cita prèvia ací des de PoliCita i acudir a la biblioteca. Tot el material prestat haurà passat la deguda quarentena.
  • Préstec de portàtils: a més de l'anterior abans de venir la primera vegada heu d'inscriure-us en aquest servei.
  • Devolució: Exigeix la cita prèvia des de PoliCita.

La Col·lecció de llibres queda precintada per a no trencar la quarentena dels llibres.

Josefa Mula, investigadora en l'elit nacional Josefa Mula, investigadora en l'elit nacional
És la 4a més citades a Espanya en la disciplina d'enginyeria industrial.
Pla estratègic del campus Pla estratègic del campus
Reunió de la nova direcció del Campus amb el conseller Rafael Climent.
Projecte Bioresins Projecte Bioresins
Personal investigador del campus d'Alcoi desenvolupa plàstics biodegradables.
VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors
El Col·legi Salesians Joan XXIII i l'IES Cotes Baixes han sigut els premiats.
Màster Universitari i Empresa Màster Universitari i Empresa
El Campus d'Alcoi incentivarà els TFM que aborden necessitats d'empreses.
Welcome international Students Welcome international Students
23 alumnes d'altres universitats estudien a Alcoi.
Eleccions a rector de la UPV Eleccions a rector de la UPV
José Manuel Barat, José E. Capilla i Ángel Ortiz són els candidats.