DATATHON 2021

Els participants tenen com a desafiament participar en algun dels reptes proposats sobre turisme, agricultura o sanitat.

[ 01/03/2021 ]

Es tracta d'una competició que durarà 3 mesos en la qual tots els participants tenen com a desafiament participar en algun dels reptes proposats sobre turisme, agricultura o sanitat.

En la competició es podran utilitzar diferents eines d'aprenentatge automàtic, intel·ligència artificial, o qualsevol relacionada amb la ciència de dades.

Poden participar totes aquelles persones físiques majors d'edat que ho desitgen. Cada premi s'atorgara? a cada projecte amb independència del nombre de participants en la seua elaboració. Els equips estaran formats per un mínim de 2 persones i un màxim de 4. Les aplicacions derivades dels projectes s'han de desenvolupar i presentar durant l'esdeveniment “Reptes en el mon postcovid”.

La data tope per a inscriure's en el DATATHON és el 5 de març. Inscripcions en Eventbrite. Els equips podran inscriure's fins el 18 de març mitjantçant aquest formulari.

Els projectes es podran lliurar fins al 14 de maig.

S'atorgarà un premi de 1000 € per cadascun dels reptes: turisme, salut i agricultura i tres accèssits de 500 € per cadascun dels reptes.

Més informació:

Josefa Mula, investigadora en l'elit nacional Josefa Mula, investigadora en l'elit nacional
És la 4a més citades a Espanya en la disciplina d'enginyeria industrial.
Pla estratègic del campus Pla estratègic del campus
Reunió de la nova direcció del Campus amb el conseller Rafael Climent.
Projecte Bioresins Projecte Bioresins
Personal investigador del campus d'Alcoi desenvolupa plàstics biodegradables.
VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors
El Col·legi Salesians Joan XXIII i l'IES Cotes Baixes han sigut els premiats.
Màster Universitari i Empresa Màster Universitari i Empresa
El Campus d'Alcoi incentivarà els TFM que aborden necessitats d'empreses.
Welcome international Students Welcome international Students
23 alumnes d'altres universitats estudien a Alcoi.
Eleccions a rector de la UPV Eleccions a rector de la UPV
José Manuel Barat, José E. Capilla i Ángel Ortiz són els candidats.