Hash Code 2021

L’equip 'Els gañanticos' del Campus d'Alcoi de la UPV, que va tornar a ser hub del Google 'Hash Code 2021', va quedar en el Top50 espanyol.

[ 01/03/2021 ]

El Campus d'Alcoi de la UPV va tornar a ser hub de l'esdeveniment de Google 'Hash Code 2021'. Es tracta d'un concurs de programació en equip organitzat per Google per a estudiants i professionals de tot el món. Tu tries el teu equip i llenguatge de programació per a resoldre un problema d'enginyeria.

'Los gañanticos' ha sigut un dels equips participants i van quedar en la posició 44 de 281 equips que van obtenir puntuació en tota Espanya. L'esdeveniment es va celebrar el passat 25 de febrer en format online.

Un dels 5 equips participants va ser el #HaQuaVid, format per estudiants del Campus d'Alcoi de la UPV. Ha pogut participar integrants de la comunitat universitària, d'altres universitats o qualsevol persona que tinga coneixements en programació.

Més informació:

Josefa Mula, investigadora en l'elit nacional Josefa Mula, investigadora en l'elit nacional
És la 4a més citades a Espanya en la disciplina d'enginyeria industrial.
Pla estratègic del campus Pla estratègic del campus
Reunió de la nova direcció del Campus amb el conseller Rafael Climent.
Projecte Bioresins Projecte Bioresins
Personal investigador del campus d'Alcoi desenvolupa plàstics biodegradables.
VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors
El Col·legi Salesians Joan XXIII i l'IES Cotes Baixes han sigut els premiats.
Màster Universitari i Empresa Màster Universitari i Empresa
El Campus d'Alcoi incentivarà els TFM que aborden necessitats d'empreses.
Welcome international Students Welcome international Students
23 alumnes d'altres universitats estudien a Alcoi.
Eleccions a rector de la UPV Eleccions a rector de la UPV
José Manuel Barat, José E. Capilla i Ángel Ortiz són els candidats.