Certamen Internacional Videominut

El tema del videominut serà de lliure elecció i podran presentar-se treballs tant de ficció com d'animació.

[ 26/02/2021 ]

L'Àrea de Cultura del Vicerectorat de Cultura i Projecció Social de la Universitat de Saragossa, amb la col·laboració de Cinemaremagnum Serveis Audiovisuals, convoca el XX Certamen Internacional Videominut.

Podran participar en al certamen totes aquelles persones que així ho desitgen, bé individualment o en grup sempre que presenten obres la duració màxima de les quals siga d'1 minut (60 segons) incloent els títols de crèdit.

No s'admetran extractes procedents d'obres la duració original de les quals siga superior al minut, trailers o teasers promocionals d'altres obres, espots publicitaris de qualsevol índole i, en general, tot aquell treball no realitzat específicament perquè el resultat final s'ajuste a la duració requerida en les presents bases.

El termini d'inscripció finalitza el 25 de març de 2021 a les 18:00 hores.

INSCRIPCIÓ I ENVIAMENT DE TREBALLS.

Josefa Mula, investigadora en l'elit nacional Josefa Mula, investigadora en l'elit nacional
És la 4a més citades a Espanya en la disciplina d'enginyeria industrial.
Pla estratègic del campus Pla estratègic del campus
Reunió de la nova direcció del Campus amb el conseller Rafael Climent.
Projecte Bioresins Projecte Bioresins
Personal investigador del campus d'Alcoi desenvolupa plàstics biodegradables.
VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors
El Col·legi Salesians Joan XXIII i l'IES Cotes Baixes han sigut els premiats.
Màster Universitari i Empresa Màster Universitari i Empresa
El Campus d'Alcoi incentivarà els TFM que aborden necessitats d'empreses.
Welcome international Students Welcome international Students
23 alumnes d'altres universitats estudien a Alcoi.
Eleccions a rector de la UPV Eleccions a rector de la UPV
José Manuel Barat, José E. Capilla i Ángel Ortiz són els candidats.