Eleccions a rector o rectora 2021

El Consell de Govern de la Universitat Politècnica de València ha aprovat el calendari electoral, que estableix votació electrònica.

[ 24/02/2021 ]

La Universitat Politècnica de València ha aprovat en Consell de Govern la convocatòria d'eleccions a rector o rectora i el calendari electoral.

El termini de presentació de candidatures comprèn del 25 de març al 9 d'abril.

La campanya serà del 19 d'abril al 3 de maig, i la votació, electrònica, es durà a terme el 4 de maig; la proclamació del nou rector o rectora s'efectuarà el 6 de maig.

Si és necessària una segona volta, la campanya es realitzarà del 10 al 17 de maig, i els resultats es coneixerien el 18 d'aquest mes.

L'actual rector, Francisco J. Mora, conclourà el segon mandat i no optarà a la reelecció, ja que els Estatuts de la UPV estableixen que la rectora o rector només pot ser reelegit una vegada de forma consecutiva.

Normes de la campanya electoral

Com a complement de tot això, la Junta Electoral ha elaborat un document en el qual es detallen les normes que regiran la campanya electoral, especialment quant a l'ús d'espais, mitjans, suports i locals de la Universitat Politècnica de València que poden ser utilitzats per les candidatures.

Josefa Mula, investigadora en l'elit nacional Josefa Mula, investigadora en l'elit nacional
És la 4a més citades a Espanya en la disciplina d'enginyeria industrial.
Pla estratègic del campus Pla estratègic del campus
Reunió de la nova direcció del Campus amb el conseller Rafael Climent.
Projecte Bioresins Projecte Bioresins
Personal investigador del campus d'Alcoi desenvolupa plàstics biodegradables.
VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors
El Col·legi Salesians Joan XXIII i l'IES Cotes Baixes han sigut els premiats.
Màster Universitari i Empresa Màster Universitari i Empresa
El Campus d'Alcoi incentivarà els TFM que aborden necessitats d'empreses.
Welcome international Students Welcome international Students
23 alumnes d'altres universitats estudien a Alcoi.
Eleccions a rector de la UPV Eleccions a rector de la UPV
José Manuel Barat, José E. Capilla i Ángel Ortiz són els candidats.