Qui és qui a la UPV?

Alumnes del Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes d'Alcoi creen els seus propis jocs de taula i reinventen alguns de clàssics.

[ 24/02/2021 ]

Estudiants del Campus d'Alcoi han reinventat alguns dels jocs de taula clàssics, com el Cluedo, el Trivial, el Monopoly o el Qui és qui?, en el marc de l'assignatura Tècniques de Presentació de Productes del Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes.

El seu professor, Jorge Jordán, explica que per a l ‘alumnat “la motivació ha sigut total”. Alguns han optat per actualitzar jocs ja existents, mentre que d’altres han anat un pas més enllà i han inventat els seus propis jocs des de zero.

Jordán conta que "totes les setmanes dedicaven el temps de pràctiques a desenvolupar els seus jocs, i fins i tot fora de l'horari de classes no paraven d'arribar idees, dubtes o simplement mostrar avanços del que havien aconseguit i els feia feliços".

El professor destaca com són de capaços de treballar en equip “fins i tot en aquesta situació de pandèmia, en què tots han estat a sa casa i treballant en grup a distància”.

Jorge Jordán es mostra molt satisfet de la resposta i indica que molts "estan preparats per a incorporar-se a un equip de disseny a les fàbriques de jocs de taula i naips", perquè l'activitat "ha sigut el més semblant a fer unes pràctiques d'empresa amb projectes reals, ja que els jocs s'han fabricat físicament a nivell de prototip".

Josefa Mula, investigadora en l'elit nacional Josefa Mula, investigadora en l'elit nacional
És la 4a més citades a Espanya en la disciplina d'enginyeria industrial.
Pla estratègic del campus Pla estratègic del campus
Reunió de la nova direcció del Campus amb el conseller Rafael Climent.
Projecte Bioresins Projecte Bioresins
Personal investigador del campus d'Alcoi desenvolupa plàstics biodegradables.
VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors
El Col·legi Salesians Joan XXIII i l'IES Cotes Baixes han sigut els premiats.
Màster Universitari i Empresa Màster Universitari i Empresa
El Campus d'Alcoi incentivarà els TFM que aborden necessitats d'empreses.
Welcome international Students Welcome international Students
23 alumnes d'altres universitats estudien a Alcoi.
Eleccions a rector de la UPV Eleccions a rector de la UPV
José Manuel Barat, José E. Capilla i Ángel Ortiz són els candidats.